1 år!
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    1 år!

    I tisdags blev Maja 1. ETT liksom. hallå, vad hände egentligen? Hur fort kan ett år gå!?

    Kalasande blev det för fullt och maja fick ett PUSSEL hon ÄLSKAR det. jätte roligt för jag har inte tänkt på det förut, och skor fick hon.
    Nu ser hon verkligen ut som ett BARN.

    Stora stora tjejen.

    Nu börjar jag längta ordentligt efter en lillebror eller syster
  2. 1
    1 år! I tisdags blev Maja 1. ETT liksom. hallå, vad hände egentligen? Hur fort kan ett år gå!?

    Kalasande blev det för fullt och maja fick ett PUSSEL hon ÄLSKAR det. jätte roligt för jag har inte tänkt på det förut, och skor fick hon.
    Nu ser hon verkligen ut som ett BARN.

    Stora stora tjejen.

    Nu börjar jag längta ordentligt efter en lillebror eller syster
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    Grattis i efterskott till Maja!

    Visst går tiden fort, det värsta är att den går bara fortare och fortare. Första året med Joel gick mycket fortare än vad det gjorde med Albin. Då tyckte jag ändå att jag levde mycket i nuet och inte tittade så mycket framåt, men plötsligt var han ett år.

    Joel knatar runt i parken i sin galonmundering och det är bara storleken som skiljer honom från storebror och storebrors kompisar. De blir så stora på en gång när de börjar gå och får på sig skor eller stövlar.
  4. 2
    Grattis i efterskott till Maja!

    Visst går tiden fort, det värsta är att den går bara fortare och fortare. Första året med Joel gick mycket fortare än vad det gjorde med Albin. Då tyckte jag ändå att jag levde mycket i nuet och inte tittade så mycket framåt, men plötsligt var han ett år.

    Joel knatar runt i parken i sin galonmundering och det är bara storleken som skiljer honom från storebror och storebrors kompisar. De blir så stora på en gång när de börjar gå och får på sig skor eller stövlar.
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3
    Stort grattis! Bebistiden är nu blott ett minne- kul men lite sorgligt oxå för dagarna försvinner så snabbt. Klart hon är stora tjejen nu. Case hade på sig nya jeans och jympaskor igår och jag tyckte oxå han såg stor ut där han tultade runt i gräset.
  6. 3
    Stort grattis! Bebistiden är nu blott ett minne- kul men lite sorgligt oxå för dagarna försvinner så snabbt. Klart hon är stora tjejen nu. Case hade på sig nya jeans och jympaskor igår och jag tyckte oxå han såg stor ut där han tultade runt i gräset.
  7. Medlem sedan
    May 2010
    #4
    Grattis i efterskott! Vi har 1årskalas och dag imorgon =D
  8. 4
    Grattis i efterskott! Vi har 1årskalas och dag imorgon =D
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar