På sjukhus
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 1999
    #1

    På sjukhus

    Är på sjukhus för ett krampanfall, jag måste stanna över natten för att utreda vad det är, det jobbiga är att florian inte fick stanna . Är det någon som har gjort ett uppehåll i amningen under ett dygn? Min pojkvän har köpt ersättning, men det är ingen glad bebis där hemma, första gången han får flaska. Och jag har världens fullaste bröst. Usch
  2. 1
    På sjukhus Är på sjukhus för ett krampanfall, jag måste stanna över natten för att utreda vad det är, det jobbiga är att florian inte fick stanna . Är det någon som har gjort ett uppehåll i amningen under ett dygn? Min pojkvän har köpt ersättning, men det är ingen glad bebis där hemma, första gången han får flaska. Och jag har världens fullaste bröst. Usch
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Men hade han inte kunnat stanna?? Får späbarn som ammar inte et? =( Hade ju vart bra om du haft möjlighet att pumpa lite för att stimulera kanske? Hoppas det blir bra o du får komma hem snart i alla fall. Kram
  4. 2
    Men hade han inte kunnat stanna?? Får späbarn som ammar inte et? =( Hade ju vart bra om du haft möjlighet att pumpa lite för att stimulera kanske? Hoppas det blir bra o du får komma hem snart i alla fall. Kram
  5. Medlem sedan
    Aug 1999
    #3
    Tydligen ville de inte ha en bebis här, för smittorisken. Har handpumpat ur lite men det är ju rätt krångligt, ska nog höra om pump.
  6. 3
    Tydligen ville de inte ha en bebis här, för smittorisken. Har handpumpat ur lite men det är ju rätt krångligt, ska nog höra om pump.
  7. Medlem sedan
    Sep 2009
    #4
    Jag har aldrig gjort ett så långt uppehåll, men har hört talas om kvinnor som kunnat amma sina barn trots att de jobbar hela dagarna/inte är hemma på hela helger etc. Det blir nog amningsmaraton när du kommer hem dock för att få igång mjölken ordentligt igen.. Jobbigare för dig - risken finns ju att det blir en mjölstockning om du inte kan pumpa ur ordentligt!

    Hoppas de hittar vad som är fel snabbt och att det är lätt åtgärdat!
  8. 4
    Jag har aldrig gjort ett så långt uppehåll, men har hört talas om kvinnor som kunnat amma sina barn trots att de jobbar hela dagarna/inte är hemma på hela helger etc. Det blir nog amningsmaraton när du kommer hem dock för att få igång mjölken ordentligt igen.. Jobbigare för dig - risken finns ju att det blir en mjölstockning om du inte kan pumpa ur ordentligt!

    Hoppas de hittar vad som är fel snabbt och att det är lätt åtgärdat!
  9. Medlem sedan
    Aug 1999
    #5
    Hemma igen! Var inget farligt i alla fall, röntken visade inget. Ska få remiss till neurolog för lite mer utredning. En snäll sköterska lyckades ordna en pump
    Till mig i natt när jag inte stod ut. Hemma hade det gått okej, han var mycket skeptisk till ersättningen och flaskan men åt den till sist
  10. 5
    Hemma igen! Var inget farligt i alla fall, röntken visade inget. Ska få remiss till neurolog för lite mer utredning. En snäll sköterska lyckades ordna en pump
    Till mig i natt när jag inte stod ut. Hemma hade det gått okej, han var mycket skeptisk till ersättningen och flaskan men åt den till sist
  11. Medlem sedan
    Jan 2011
    #6
    Vad skönt att det inte verkar vara någon större fara och bra att du fick hjälp med pump!
  12. 6
    Vad skönt att det inte verkar vara någon större fara och bra att du fick hjälp med pump!

Liknande trådar

  1. Jul på sjukhus
    By C@ttis in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-12-29, 08:06
  2. Sjukhus....
    By Ronja31 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-07-09, 14:47
  3. Sjukhus
    By safir in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 22:14
  4. Sjukhus för mig...
    By Pocahontas76 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 19:59
  5. Sjukhus=blä!!!
    By PilleJokus in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 15:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar