Facebook... igen... :)
1202 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1

    Facebook... igen... :)

    Hej tjejer!

    Hur ligger ni till i att bli officiella?

    Jag tänkte om det är ok att jag ändrar Facebook-gruppen till "offentlig" nu så att fler kanske hittar dit?

    Det är ju fortfarande ett ganska kryptiskt namn på den, och det är än så länge bara jag som kan lägga till medlemmar så den kommer ju inte vara helt officiell. Om ni inte vill dvs.

    Kram!
    Gnoti seavton
  2. 1
    Facebook... igen... :) Hej tjejer!

    Hur ligger ni till i att bli officiella?

    Jag tänkte om det är ok att jag ändrar Facebook-gruppen till "offentlig" nu så att fler kanske hittar dit?

    Det är ju fortfarande ett ganska kryptiskt namn på den, och det är än så länge bara jag som kan lägga till medlemmar så den kommer ju inte vara helt officiell. Om ni inte vill dvs.

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2
    Fast om den blir offentlig, kan inte alla läsa vad som skrivs där då? Tänkte på att det skrivs ganska mycket privata saker där.
  4. 2
    Fast om den blir offentlig, kan inte alla läsa vad som skrivs där då? Tänkte på att det skrivs ganska mycket privata saker där.
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3
    Jag menar inte att alla ska kunna läsa, bara medlemmarna. Ungefär som det va förut.

    Nu är den ju helt hemlig, knappt så jag själv hittar dit!
  6. 3
    Jag menar inte att alla ska kunna läsa, bara medlemmarna. Ungefär som det va förut.

    Nu är den ju helt hemlig, knappt så jag själv hittar dit!
  7. Yugandhara Johanna
    #4
    Instämmer

    från en som inte hittat gruppen
    men som gärna vill vara med...
  8. 4
    Instämmer

    från en som inte hittat gruppen
    men som gärna vill vara med...
  9. Medlem sedan
    Mar 2010
    #5
    Ahh, då är jag med . Jag har inget emot det .
  10. 5
    Ahh, då är jag med . Jag har inget emot det .
  11. Medlem sedan
    Aug 2005
    #6
    Vi är fortfaranade inte "offentligt gravida", har de flesta släkt och vänner i annan stad och skulle nästa söndag (på dotterns kalas) komma ut ur skåpet, men nu är allting uppskjutet med en månad.....
    Vill inte berätta åt mina föräldrar över telefonen.... skulle så gärna komma med i gruppen, eftersom jag använder Facebook dagligen - men vill inte att det kommer ut där om min "lilla mage" innan mina föräldrar vet.

    Börjar vara lite tungt att hålla det hemligt
  12. 6
    Vi är fortfaranade inte "offentligt gravida", har de flesta släkt och vänner i annan stad och skulle nästa söndag (på dotterns kalas) komma ut ur skåpet, men nu är allting uppskjutet med en månad.....
    Vill inte berätta åt mina föräldrar över telefonen.... skulle så gärna komma med i gruppen, eftersom jag använder Facebook dagligen - men vill inte att det kommer ut där om min "lilla mage" innan mina föräldrar vet.

    Börjar vara lite tungt att hålla det hemligt
  13. Medlem sedan
    Jun 2011
    #7
    jag har inte gått ut med det på fb och tänker inte göra det, men tycker det är ok att göra den officiell bara det blir så att endast medlemmarna kan läsa vad som skrivs.....
  14. 7
    jag har inte gått ut med det på fb och tänker inte göra det, men tycker det är ok att göra den officiell bara det blir så att endast medlemmarna kan läsa vad som skrivs.....
  15. Medlem sedan
    Mar 2004
    #8
    där skulle ju jag gå med ju men hr helt glömt de :P

    vad heter gruppen? och mig gör de inget om den blir lite mer officiell,,, alla i min krets vet redan
  16. 8
    där skulle ju jag gå med ju men hr helt glömt de :P

    vad heter gruppen? och mig gör de inget om den blir lite mer officiell,,, alla i min krets vet redan
  17. Medlem sedan
    Jul 2011
    #9
    Jag vill gärna gå med!! Glömmer ju hela tiden. Undrar också vad gruppen heter?
  18. 9
    Jag vill gärna gå med!! Glömmer ju hela tiden. Undrar också vad gruppen heter?
  19. Medlem sedan
    Oct 2008
    #10
    Åh, det var ju precis det jag skulle ställa en fråga om idag hade jag tänkt :-). Hur går man med i gruppen? Och för mig är det ok om gruppen är officiell.
  20. 10
    Åh, det var ju precis det jag skulle ställa en fråga om idag hade jag tänkt :-). Hur går man med i gruppen? Och för mig är det ok om gruppen är officiell.
  21. Medlem sedan
    Aug 2009
    #11
    helt okej för mig
  22. 11
    helt okej för mig
  23. Medlem sedan
    Sep 2008
    #12
    Nu har jag satt gruppen i status Stängd som betyder: "Alla kan se gruppen och vem som är med i den. Bara medlemmar kan läsa inläggen."

    Gruppen heter AFF 1202, sök upp den och begär medlemskap så lägger jag till er!
  24. 12
    Nu har jag satt gruppen i status Stängd som betyder: "Alla kan se gruppen och vem som är med i den. Bara medlemmar kan läsa inläggen."

    Gruppen heter AFF 1202, sök upp den och begär medlemskap så lägger jag till er!
  25. Medlem sedan
    Jun 2011
    #13
    toppen
  26. 13
    toppen
  27. Medlem sedan
    Oct 2005
    #14
    Jättebra, nu klickade jag mig också fram till den trots att jag knappt använder facebook alls
  28. 14
    Jättebra, nu klickade jag mig också fram till den trots att jag knappt använder facebook alls
  29. Medlem sedan
    Apr 2008
    #15
    Jag vill oxå vara med, fast gärna inte öppen officiell...
    Nu kanske jag är korkad men jag hittar inte gruppen... vad gör jag för fel?
  30. 15
    Jag vill oxå vara med, fast gärna inte öppen officiell...
    Nu kanske jag är korkad men jag hittar inte gruppen... vad gör jag för fel?
  31. Medlem sedan
    Jun 2011
    #16
    Ja, så länge inte vem som helst ser vad som skrivs. Det är ju skönt att veta att inte vem som helst kan se vad man skriver
  32. 16
    Ja, så länge inte vem som helst ser vad som skrivs. Det är ju skönt att veta att inte vem som helst kan se vad man skriver
  33. Medlem sedan
    Jul 2011
    #17
    Söker oxå på gruppen men verkar inte funka..Vill ju oxå vara med där
    LiNa
  34. 17
    Söker oxå på gruppen men verkar inte funka..Vill ju oxå vara med där
  35. Medlem sedan
    Oct 2008
    #18
    näe det måste vara nåt fel på mig..eller min fb-kunskaper..jag kan bara inte hitta gruppen..hjälp!!!
  36. 18
    näe det måste vara nåt fel på mig..eller min fb-kunskaper..jag kan bara inte hitta gruppen..hjälp!!!
  37. Medlem sedan
    Aug 2010
    #19
    jag hittar inte heller gruppen! jag sökte efter den i det vanliga sök-fönstret som finns längst upp på sidan men det kanske är fel?
  38. 19
    jag hittar inte heller gruppen! jag sökte efter den i det vanliga sök-fönstret som finns längst upp på sidan men det kanske är fel?
  39. Medlem sedan
    Sep 2008
    #20
  40. 20
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Facebook.... igen...
    By Jennyjo in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-01-10, 10:15
  2. FACEBOOK igen
    By Jennyjo in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-17, 20:15
  3. facebook igen !!!
    By fredde39 in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-01-21, 11:07
  4. Facebook - igen
    By Karen m 3 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-25, 14:05
  5. FaceBook igen!
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-29, 09:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar