Läst om alla sidor
  1. Medlem sedan
    Jul 2010
    #1

    Läst om alla sidor

    Inez sover och jag har läst om alla sidor o marsgruppen och vilken resa det har varit !
    De första oroliga kommentarerna om rädsla för missfall, illamåeende och inskrivningar.
    Sedan att berätta för anhöriga, listor över födelsedatum och ort och många roliga anektoder om män, håriga ben, sura uppstötningar osv. Sedan förväntningarna och i många fall öron över förlossningarna och sedan alla underbara födslar och våra fantastiska resultat.
    Vilket fantastiskt forum det här har varit, att få ventilera så många och konstiga känslor och funderingar vi har haft under alla dessa månader. Ett bra och peppande stöd när man känt sig liten, nybörjaraktig och osöker. Och så deltagande när ngn har varit ledsen och rädd.
    Tack alla goa mammor och lycka till med alla bebisar i framtiden
  2. 1
    Läst om alla sidor Inez sover och jag har läst om alla sidor o marsgruppen och vilken resa det har varit !
    De första oroliga kommentarerna om rädsla för missfall, illamåeende och inskrivningar.
    Sedan att berätta för anhöriga, listor över födelsedatum och ort och många roliga anektoder om män, håriga ben, sura uppstötningar osv. Sedan förväntningarna och i många fall öron över förlossningarna och sedan alla underbara födslar och våra fantastiska resultat.
    Vilket fantastiskt forum det här har varit, att få ventilera så många och konstiga känslor och funderingar vi har haft under alla dessa månader. Ett bra och peppande stöd när man känt sig liten, nybörjaraktig och osöker. Och så deltagande när ngn har varit ledsen och rädd.
    Tack alla goa mammor och lycka till med alla bebisar i framtiden
  3. Medlem sedan
    Jul 2010
    #2
    Jag håller med! Satt tidigare i höst och läste igenom vad vi skrev om för ca 1 år sedan och framåt. Fick lite "nostalgikänsla" när jag läste våra tankar och vilka frågeställningar vi hade.
    Jag hoppas dock att vi forsätter att hänga med här på forumet och skriva lite då och då om våra barns utveckling.
    Det känns gott att läsa om saker som man själv kanske funderar på och se att andra har samma tankar osv.

    Idag skall jag och Maja på sista träffen med den föräldragrupp vi är med i. Det känns oxå lite nostalgiskt, och jag tycket inte det var längesedan vi började att träffa de andra mammorna och barnen
  4. 2
    Jag håller med! Satt tidigare i höst och läste igenom vad vi skrev om för ca 1 år sedan och framåt. Fick lite "nostalgikänsla" när jag läste våra tankar och vilka frågeställningar vi hade.
    Jag hoppas dock att vi forsätter att hänga med här på forumet och skriva lite då och då om våra barns utveckling.
    Det känns gott att läsa om saker som man själv kanske funderar på och se att andra har samma tankar osv.

    Idag skall jag och Maja på sista träffen med den föräldragrupp vi är med i. Det känns oxå lite nostalgiskt, och jag tycket inte det var längesedan vi började att träffa de andra mammorna och barnen

Liknande trådar

  1. har läst alla IVF historier...
    By siempre1 in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-11-12, 21:11
  2. Nu har jag läst alla röstsvar
    By MaryT in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-05-12, 15:30
  3. Har alla sidor
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 14:38
  4. Läst ikapp 6 sidor! ENKÄTsvar:
    By zzau in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 12:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar