Gneis wolf
Småbarn
  1. Nyblivet Gneis fans
    #1

    Gneis wolf

    Har nyligen upptäckt dessa kläder så jag har ingen erfarenhet alls av kläderna.Nu har jag och dottern på 12 år sett dessa wolf jackor.Hur är dem i storleken?Finns det likvärdigt lite billigare i andra märken?

    Såg att största storleken var 164 så jag blev lite osäker.Hon har egentligen 170 på andra jackor (från Ellos)men 158/164 på en del kläder....Hon är smal och kring 163 lång.Har en everest jacka stl.s men den verkar jättestor.
  2. 1
    Gneis wolf Har nyligen upptäckt dessa kläder så jag har ingen erfarenhet alls av kläderna.Nu har jag och dottern på 12 år sett dessa wolf jackor.Hur är dem i storleken?Finns det likvärdigt lite billigare i andra märken?

    Såg att största storleken var 164 så jag blev lite osäker.Hon har egentligen 170 på andra jackor (från Ellos)men 158/164 på en del kläder....Hon är smal och kring 163 lång.Har en everest jacka stl.s men den verkar jättestor.
  3. Anonym
    #2
    Om det finns likvärdigt men billigare vet jag inte men är tveksam.... Köpte den jackan och den verkar mycket bra (inte använd pga vädret ännu)
    Om hon är 163 tror jag deras 164 funkar. Jag är 165 cm vuxen och kan ha den i stl stl 164, men den är på gränsen till kort i ärmarna, annars bra. Inte för kort ärm, men absolut inte för lång. Värt att prova den!
  4. 2
    Om det finns likvärdigt men billigare vet jag inte men är tveksam.... Köpte den jackan och den verkar mycket bra (inte använd pga vädret ännu)
    Om hon är 163 tror jag deras 164 funkar. Jag är 165 cm vuxen och kan ha den i stl stl 164, men den är på gränsen till kort i ärmarna, annars bra. Inte för kort ärm, men absolut inte för lång. Värt att prova den!
  5. Nyblivet Gneis fans
    #3
    Dottern har växt väldigt fort,är 168 nu.Kan 164 fungera?
  6. 3
    Dottern har växt väldigt fort,är 168 nu.Kan 164 fungera?
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    didriksons everset har ju likn jackor även i barn st eller st 34 vuxen.jag skulle nog inte ta 164
  8. 4
    didriksons everset har ju likn jackor även i barn st eller st 34 vuxen.jag skulle nog inte ta 164
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Ja, den vita är jättefin tycker jag! Dottern (8 år) har en i samma modell från Didrikson, lägre vattenpelare och ungefär samma pris. Hade jag valt mellan dessa nu hade jag kört på gneis vita istället. Hade dock inte kört på en jacka i så lång modell som enda jacka men nu är ju din tjej lite större. Min dotter använder den mest till och från skolan, med höga stövlar så slipper hon dra på sig överdrags vilket hon gillar. Att leka i en jacka i lång modell går ju men är inte optimalt enligt mig.
  10. 5
    Ja, den vita är jättefin tycker jag! Dottern (8 år) har en i samma modell från Didrikson, lägre vattenpelare och ungefär samma pris. Hade jag valt mellan dessa nu hade jag kört på gneis vita istället. Hade dock inte kört på en jacka i så lång modell som enda jacka men nu är ju din tjej lite större. Min dotter använder den mest till och från skolan, med höga stövlar så slipper hon dra på sig överdrags vilket hon gillar. Att leka i en jacka i lång modell går ju men är inte optimalt enligt mig.
  11. Anonym
    #6
    Skulle nog tro det. Ring deras kundtjänst och fråga om ärmlängden. Allt annat funkar.
  12. 6
    Skulle nog tro det. Ring deras kundtjänst och fråga om ärmlängden. Allt annat funkar.
  13. Medlem sedan
    Apr 2000
    #7
    Jag tycker att jackan är rätt normal i storleken, kanske litet smalare än andra liknande modeller (vi har provat flera). Nu är min dotter väldigt smal, hon är 144 lång och har jackan i 140 och eftersom hon är smal över rygg och axlar ger det ju ärmlängd så att säga, men ärmarna är ganska precis, de funkar men inte mer skulle jag säga. Så jag tror att ärmlängden kan vara ett problem, annars tror jag jackan skulle kunna passa. Men prata med dem och kolla måtten.
  14. 7
    Jag tycker att jackan är rätt normal i storleken, kanske litet smalare än andra liknande modeller (vi har provat flera). Nu är min dotter väldigt smal, hon är 144 lång och har jackan i 140 och eftersom hon är smal över rygg och axlar ger det ju ärmlängd så att säga, men ärmarna är ganska precis, de funkar men inte mer skulle jag säga. Så jag tror att ärmlängden kan vara ett problem, annars tror jag jackan skulle kunna passa. Men prata med dem och kolla måtten.
  15. Nyblivet Gneis fans
    #8
    Vart hittar man såna jackor?Någon internet butik?
  16. 8
    Vart hittar man såna jackor?Någon internet butik?
  17. Medlem sedan
    Aug 2003
    #9
    stadium säljer everset och har parkas didriksons tja gogglade lite

    http://www.outnet.se/
    nelly tror jag har
  18. 9
    stadium säljer everset och har parkas didriksons tja gogglade lite

    http://www.outnet.se/
    nelly tror jag har

Liknande trådar

  1. Wolf Parkinson White Syndrome (bebis)
    By Lima83 in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-04-20, 17:13
  2. Wolf-hirschhorn, monosomi 4p
    By Cicci77 in forum Kromosomer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-09, 19:29
  3. Wolf hirschhorn
    By Cicci77 in forum Övriga funktionshinder
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-02, 09:48
  4. Hej Wolf..Wolfen...
    By också ett annat namn i da in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 11:31
  5. Wolf....
    By Anette R in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-06, 14:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar