Ensam mamma!
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Ensam mamma!

    Fick våran underbara lilla gosse den 1 September.
    Min sambo jobbar borta mån-fre och jag blir då ensam med bebis och hund. Känner ingen här i Luleå och känner mig ensam på veckorna. Hade varit trevligt att träffa andra mammor i samma kommun. Så man kan dela tankar, problem som dyker upp efter vägen, ta en promenad eller en fika.

    Någon i Luleå som är intresserad ?
  2. 1
    Ensam mamma! Fick våran underbara lilla gosse den 1 September.
    Min sambo jobbar borta mån-fre och jag blir då ensam med bebis och hund. Känner ingen här i Luleå och känner mig ensam på veckorna. Hade varit trevligt att träffa andra mammor i samma kommun. Så man kan dela tankar, problem som dyker upp efter vägen, ta en promenad eller en fika.

    Någon i Luleå som är intresserad ?
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Hade varit kul men jag bor i fel stad. Hoppas att du hittar någon. Kan du inte höra med BVC - de borde ha koll på andra mammor som har fått smått. Är det din första - då kanske en föräldragrupp finns.
  4. 2
    Hade varit kul men jag bor i fel stad. Hoppas att du hittar någon. Kan du inte höra med BVC - de borde ha koll på andra mammor som har fått smått. Är det din första - då kanske en föräldragrupp finns.
  5. Medlem sedan
    Sep 2009
    #3
    Bor tyvärr i motsatt del av landet - tycker annars det är en bra ideé! Här finns viss risk att maken kommer jobba borta i veckorna - han är anläggare och jobben hans företag har ligger uppåt landet nu... Med två hundar, en 1,5-åring och en nyfödd bebis kommer det bli kämpigt för mig i veckorna Men det som inte dödar härdar och man tar sig igenom det också! Själv tycker jag det är tufft att vara så pass ung och tvåbarnsmamma. Svårt för gamla vänner att förstå...

    Hoppas du hittar någon att dela vardagen lite med! Allt blir så mycket lättare om man vet att det finns någon där som förstår!
  6. 3
    Bor tyvärr i motsatt del av landet - tycker annars det är en bra ideé! Här finns viss risk att maken kommer jobba borta i veckorna - han är anläggare och jobben hans företag har ligger uppåt landet nu... Med två hundar, en 1,5-åring och en nyfödd bebis kommer det bli kämpigt för mig i veckorna Men det som inte dödar härdar och man tar sig igenom det också! Själv tycker jag det är tufft att vara så pass ung och tvåbarnsmamma. Svårt för gamla vänner att förstå...

    Hoppas du hittar någon att dela vardagen lite med! Allt blir så mycket lättare om man vet att det finns någon där som förstår!
  7. Medlem sedan
    May 2011
    #4
    Hade gärna tagit en fika och surrat, promenad och dylikt då jag precis som du lätt blir ensam om dagarna! Bor dock i Piteå, inte alltför långt bort iaf =)
  8. 4
    Hade gärna tagit en fika och surrat, promenad och dylikt då jag precis som du lätt blir ensam om dagarna! Bor dock i Piteå, inte alltför långt bort iaf =)
  9. Medlem sedan
    Feb 2011
    #5
    Gå med i vår grupp på facebook så lär du hitta nån från Luleå där.. Vi är 80 medlemmar o har skitkul i gruppen! Vi heter Bebis Hösten 2011 <3
  10. 5
    Gå med i vår grupp på facebook så lär du hitta nån från Luleå där.. Vi är 80 medlemmar o har skitkul i gruppen! Vi heter Bebis Hösten 2011 <3
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    Skulle vara kul att bli medlem i FB-gruppen, men jag lyckas inte hitta den trots att jag söker på Grupper...
  12. 6
    Skulle vara kul att bli medlem i FB-gruppen, men jag lyckas inte hitta den trots att jag söker på Grupper...
  13. Medlem sedan
    Jan 2011
    #7
    Det är ju inte så långt borta
  14. 7
    Det är ju inte så långt borta
  15. Medlem sedan
    Jan 2011
    #8
    Låter kul, hittar den inte dock! Kan du skriva ner namnet igen?
  16. 8
    Låter kul, hittar den inte dock! Kan du skriva ner namnet igen?
  17. Medlem sedan
    May 2011
    #9
    Här är länken till FB-gruppen! =)
    http://www.facebook.com/groups/176018992461293/
  18. 9
    Här är länken till FB-gruppen! =)
    http://www.facebook.com/groups/176018992461293/
  19. Medlem sedan
    Aug 2011
    #10
    Tusen tack!
  20. 10
    Tusen tack!
  21. Medlem sedan
    Aug 2011
    #11
    Sådärja, förfrågan skickad. Får vi se om jag bli betrodd - då ses vi där
  22. 11
    Sådärja, förfrågan skickad. Får vi se om jag bli betrodd - då ses vi där
  23. Medlem sedan
    Feb 2011
    #12
    Bebis - Hösten 2011 <3 Lycka till! Hoppas du också hittar till oss!
  24. 12
    Bebis - Hösten 2011 <3 Lycka till! Hoppas du också hittar till oss!
  25. Medlem sedan
    Jan 2011
    #13
    Tack! Knackar på!
  26. 13
    Tack! Knackar på!

Liknande trådar

  1. Ensam mamma.
    By MikaelaL85 in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-25, 15:00
  2. Ensam mamma i Gbg!
    By Anonym in forum Ensamförälder
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-06, 09:21
  3. ensam mamma
    By snoddis123 in forum Ensamförälder
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-08, 09:32
  4. Ensam mamma
    By ffrree in forum Ensamförälder
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-30, 08:22
  5. Ensam mamma...
    By suset80 in forum Hitta nya vänner
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 06:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar