1:a barnet mars 2012.Fler på Södermalm? - Sidan 3
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Nov 2011
    #41
    Hej!

    Vad bra tråd! Jag väntar också mitt första barn i mars, är beräknad till den 20:e. Är relativt nyinflyttad till Stockholm, bor på Reimersholme. Jag är 30 år, har inga vänner i stan som har/ska ha barn, så detta låter perfekt

    //Anna
  2. 41
    Hej!

    Vad bra tråd! Jag väntar också mitt första barn i mars, är beräknad till den 20:e. Är relativt nyinflyttad till Stockholm, bor på Reimersholme. Jag är 30 år, har inga vänner i stan som har/ska ha barn, så detta låter perfekt

    //Anna
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #42
    Det är väl lite så det brukar vara att man inte har allt för många vänner som ska ha barn samtidigt. Nyinflyttad varifrån???

    //Tina
  4. 42
    Det är väl lite så det brukar vara att man inte har allt för många vänner som ska ha barn samtidigt. Nyinflyttad varifrån???

    //Tina
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #43
    Hej,

    Jag väntar också mitt 1:a barn i Mars. Jag bor iofs i Bromma området men har familj på söder och är en hel del i söderkrokarna. Just nu mår jag jättebra men har haft mycket problem med huvudvärk förra månaden och har fortfarande en del halsbränna.

    Nätverkar gärna med andra mars mammor :-)

    //A
  6. 43
    Hej,

    Jag väntar också mitt 1:a barn i Mars. Jag bor iofs i Bromma området men har familj på söder och är en hel del i söderkrokarna. Just nu mår jag jättebra men har haft mycket problem med huvudvärk förra månaden och har fortfarande en del halsbränna.

    Nätverkar gärna med andra mars mammor :-)

    //A
  7. Medlem sedan
    Nov 2011
    #44
    Vi flyttade upp från Göteborg i december pga jobb. Trivs riktigt bra i Stockholm, så här blir vi kvar.

    //Anna
  8. 44
    Vi flyttade upp från Göteborg i december pga jobb. Trivs riktigt bra i Stockholm, så här blir vi kvar.

    //Anna
  9. Medlem sedan
    Jul 2011
    #45
    Muggen blir väl bra! Om det är fullt kan man ju försöka sig på Waynes eller Tullys på samma gata. Har vi bestämt någon tid?
  10. 45
    Muggen blir väl bra! Om det är fullt kan man ju försöka sig på Waynes eller Tullys på samma gata. Har vi bestämt någon tid?
  11. Medlem sedan
    Nov 2011
    #46
    Jag har lyckats boka in massage samma dag (någon mer än jag som har ont i ryggen?), men dyker gärna upp vid 19-tiden om ni fortfarande är kvar.
  12. 46
    Jag har lyckats boka in massage samma dag (någon mer än jag som har ont i ryggen?), men dyker gärna upp vid 19-tiden om ni fortfarande är kvar.
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #47
    Ska iväg med jobbet den 8/12...men följer gärna med nästa gång
  14. 47
    Ska iväg med jobbet den 8/12...men följer gärna med nästa gång
  15. Medlem sedan
    Jul 2011
    #48
    Vad tror du om att mötas utanför Muggen antingen halv 6 eller kl 6 och dom som vill anlända senare kan göra detta. Man kanske behöver lite mobilnr till dom som tänkt komma och dyka upp :-)
  16. 48
    Vad tror du om att mötas utanför Muggen antingen halv 6 eller kl 6 och dom som vill anlända senare kan göra detta. Man kanske behöver lite mobilnr till dom som tänkt komma och dyka upp :-)
  17. Medlem sedan
    Aug 2011
    #49
    Pjuh, vilken helg jag har haft! Men nu är vi äntligen på plats i nya lägenheten i Vasastan och förutom att jag är helt slut efter allt flyttstök kännas allt superbra!

    Eftersom jag kommer ha svårt att komma tidigare röstar jag för att vi ses kl 18 den 8/12 Har ingen aning om vart Muggen ligger nånstans, men det ska jag nog hinna lista ut till dess Ser framemot att träffa er andra!
  18. 49
    Pjuh, vilken helg jag har haft! Men nu är vi äntligen på plats i nya lägenheten i Vasastan och förutom att jag är helt slut efter allt flyttstök kännas allt superbra!

    Eftersom jag kommer ha svårt att komma tidigare röstar jag för att vi ses kl 18 den 8/12 Har ingen aning om vart Muggen ligger nånstans, men det ska jag nog hinna lista ut till dess Ser framemot att träffa er andra!
  19. Medlem sedan
    Jul 2011
    #50
    Muggen ligger på Götgatan nästan nere vid Slussen :-) och utanför kl 18 blir bra tycker jag. Men man kanske behöver telnr till dom som tänkte dyka upp :-)
  20. 50
    Muggen ligger på Götgatan nästan nere vid Slussen :-) och utanför kl 18 blir bra tycker jag. Men man kanske behöver telnr till dom som tänkte dyka upp :-)
  21. Medlem sedan
    Nov 2011
    #51
    Jag dyker upp efter 19, håller tummarna för att ni är kvar. Nås på 0732-483007. Ska bli jättekul!

    Ses!

    //Anna
  22. 51
    Jag dyker upp efter 19, håller tummarna för att ni är kvar. Nås på 0732-483007. Ska bli jättekul!

    Ses!

    //Anna
  23. Medlem sedan
    Jul 2011
    #52
    Kl 7 är vi kvar :-) och blir det ett annat ställe på götgatan så messar jag dig. Jag mailar över mitt mobilnr, vill inte lägga in den i forutmet där alla kan läsa :-)

    Alla som meddelar att dom kommer mailar jag över mitt mobilrn till :-)
  24. 52
    Kl 7 är vi kvar :-) och blir det ett annat ställe på götgatan så messar jag dig. Jag mailar över mitt mobilnr, vill inte lägga in den i forutmet där alla kan läsa :-)

    Alla som meddelar att dom kommer mailar jag över mitt mobilrn till :-)
  25. Medlem sedan
    Jun 2011
    #53
    Ja! Jag kommer oxå! Jag kommer att vara jätte-hög-gravid då (jag har bf 3 jan) men det ska bli jättekul att knyta lite kontakter med mammor på söder! mitt nummer är: 073 6000 800- messa mig om det blir några ändringar (eller skriv bara här- det kollar jag ju) Om inget annat så blir det Muggen 18:00! /kram! Klara
  26. 53
    Ja! Jag kommer oxå! Jag kommer att vara jätte-hög-gravid då (jag har bf 3 jan) men det ska bli jättekul att knyta lite kontakter med mammor på söder! mitt nummer är: 073 6000 800- messa mig om det blir några ändringar (eller skriv bara här- det kollar jag ju) Om inget annat så blir det Muggen 18:00! /kram! Klara
  27. Medlem sedan
    Jun 2011
    #54
    Hej,

    Jag kommer gärna förbi den 8/12, Jag kommer mellan 17.30-18, mitt nummer är 0739-085436

    Anna
  28. 54
    Hej,

    Jag kommer gärna förbi den 8/12, Jag kommer mellan 17.30-18, mitt nummer är 0739-085436

    Anna
  29. Medlem sedan
    Jul 2011
    #55
    Vi har bestämt att vi möts utanför Muggen kl 18:00 :-D Mailar över mitt mobilnr.

    //Christina
  30. 55
    Vi har bestämt att vi möts utanför Muggen kl 18:00 :-D Mailar över mitt mobilnr.

    //Christina
  31. Medlem sedan
    Feb 2008
    #56
    Snart är d torsdag! O idag gick jag förbi Muggen

    Skickar mitt mobilnummer till dem som sagt att de kommer.
  32. 56
    Snart är d torsdag! O idag gick jag förbi Muggen

    Skickar mitt mobilnummer till dem som sagt att de kommer.
  33. Medlem sedan
    Feb 2007
    #57
    Hoppas ni får jättetrevligt! Jag missar det som sagt var, åker till Thailand imorgon o blir borta en vecka (sol, värme!!!!) men är gärna med nästa gång.
    Kan ni inte sätta ihop en mail-lista eller så?
  34. 57
    Hoppas ni får jättetrevligt! Jag missar det som sagt var, åker till Thailand imorgon o blir borta en vecka (sol, värme!!!!) men är gärna med nästa gång.
    Kan ni inte sätta ihop en mail-lista eller så?
  35. Medlem sedan
    Nov 2011
    #58
    Tack för jättetrevlig fika!

    //Anna
  36. 58
    Tack för jättetrevlig fika!

    //Anna
  37. Medlem sedan
    Jun 2011
    #59
    Ja det var trevligt :-)

    Jag vet inte direkt hur man mailar alla privat på denna tråd men bör vi inte sätta ihop en maillista för ev. framtida träffar??


    //Anna
  38. 59
    Ja det var trevligt :-)

    Jag vet inte direkt hur man mailar alla privat på denna tråd men bör vi inte sätta ihop en maillista för ev. framtida träffar??


    //Anna
  39. Medlem sedan
    Jul 2011
    #60
    Ja, mycket trevligt!
  40. 60
    Ja, mycket trevligt!
Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista

Liknande trådar

  1. BF Mars-2012 Eskilstuna
    By elinarn in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-02-22, 18:10
  2. BF-LISTA för MARS 2012
    By Ingelill in forum _1203 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-02, 18:02
  3. BF Mars 2012, Malmö?
    By petraursula in forum Gravidsnack
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-12-05, 19:32
  4. BF jan-mars 2012 Årsta
    By Louise77 in forum Gravidsnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-10-31, 18:29
  5. Florida mars/april 2012
    By gulliver in forum Resesnack
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-09-06, 20:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar