Blev rekommenderad PP
Småbarn
  1. Anonym
    #1

    Blev rekommenderad PP

    här men jag måste ju säga att de var tokdyra. 1300 för den enklaste täckjackan som såg oerhört tunn ut och yttertyget verkade vara allt annat än slitstarkt. Ville man ha en lite bättre jacka så gick det snabbt uppåt 2500 kr. Jag måste säga att jag tycker att det är väl dyrt för en barnjacka. Eller? Oftast kan de ju bara ha den 1 år. Nu köpte vi en Marmot och fick en riktig dunjacka för ett långt lägre pris.
  2. 1
    Blev rekommenderad PP här men jag måste ju säga att de var tokdyra. 1300 för den enklaste täckjackan som såg oerhört tunn ut och yttertyget verkade vara allt annat än slitstarkt. Ville man ha en lite bättre jacka så gick det snabbt uppåt 2500 kr. Jag måste säga att jag tycker att det är väl dyrt för en barnjacka. Eller? Oftast kan de ju bara ha den 1 år. Nu köpte vi en Marmot och fick en riktig dunjacka för ett långt lägre pris.
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Men så dyra är väl inte polarns jackor.*Om detär de du syftar på? Eller har jag missat något märke ?
  4. 2
    Men så dyra är väl inte polarns jackor.*Om detär de du syftar på? Eller har jag missat något märke ?
  5. Anonym
    #3
    Nej, Peak Performance! Nej dessa jackor får PoP att framstå som billiga. Peak performance kom fram som märke när jackor till stora barn diskuterades, jag skulle ALDRIG få på min dotter en Pop jacka, värre finns inte
  6. 3
    Nej, Peak Performance! Nej dessa jackor får PoP att framstå som billiga. Peak performance kom fram som märke när jackor till stora barn diskuterades, jag skulle ALDRIG få på min dotter en Pop jacka, värre finns inte
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    Aha,ja de är ju dyrare! Men så dyrt som 2500 är ju inte klokt där håller jag med dig!
  8. 4
    Aha,ja de är ju dyrare! Men så dyrt som 2500 är ju inte klokt där håller jag med dig!
  9. Medlem sedan
    Jan 2009
    #5
    Vart finns Marmot?Är ute efter jacka till 12-åriga dottern.
  10. 5
    Vart finns Marmot?Är ute efter jacka till 12-åriga dottern.
  11. Anonym
    #6
    Finns på addnature.com eller naturkompaniet. Men vi beställde faktiskt från USA eftersom vi hittade den snyggaste modellen där, blev endast någon hundralapp dyrare pga ok dollarkurs och ok fraktpris.
  12. 6
    Finns på addnature.com eller naturkompaniet. Men vi beställde faktiskt från USA eftersom vi hittade den snyggaste modellen där, blev endast någon hundralapp dyrare pga ok dollarkurs och ok fraktpris.
  13. -magnolia
    #7
    Nä? Inte är Peak så dyra inte. De har en superfin parka med pälskrage för 1600 http://kidsbrandstore.se/product/887...air_parka.html och skidjackor för 1500 (inte alls i tunt material) http://shop.peakperformance.com/SE/i.../?partner=5302.
    Man BEHÖVER inte köpa den dyraste de har. Om man inte vill.
  14. 7
    Nä? Inte är Peak så dyra inte. De har en superfin parka med pälskrage för 1600 http://kidsbrandstore.se/product/887...air_parka.html och skidjackor för 1500 (inte alls i tunt material) http://shop.peakperformance.com/SE/i.../?partner=5302.
    Man BEHÖVER inte köpa den dyraste de har. Om man inte vill.
  15. Anonym
    #8
    På Peak Performance affären i stan hade de bara den tunna jackan och den tokdyra och ja kanske den du visade på men bara i svart och det går fetbort för dottern. Känns ändå som dålig valuta för pengarna.
  16. 8
    På Peak Performance affären i stan hade de bara den tunna jackan och den tokdyra och ja kanske den du visade på men bara i svart och det går fetbort för dottern. Känns ändå som dålig valuta för pengarna.
  17. -magnolia
    #9
    Okej. Jag ville bara betona att det verkligen inte är så att ALLA jackor kostar 2500 bara för att den dyraste gör det. Jag tror inte att det är dålig valuta för pengarna, men däremot kanske du får mer valuta än du vill ha för mer pengar än du är villig att lägga.
  18. 9
    Okej. Jag ville bara betona att det verkligen inte är så att ALLA jackor kostar 2500 bara för att den dyraste gör det. Jag tror inte att det är dålig valuta för pengarna, men däremot kanske du får mer valuta än du vill ha för mer pengar än du är villig att lägga.
  19. Salander
    #10
    Vi köpte Peaks termobrallor till ena sonen förra året. Tänkte att de skulle vara extra bra till fryslorten. De var ingen kvalitet, bara att kasta efter en säsong.
    Jackorna kanske är bättre?
  20. 10
    Vi köpte Peaks termobrallor till ena sonen förra året. Tänkte att de skulle vara extra bra till fryslorten. De var ingen kvalitet, bara att kasta efter en säsong.
    Jackorna kanske är bättre?
  21. Medlem sedan
    Sep 1999
    #11
    Fantastisk kvalité! Och låt dig inte luras av den tunna jackan.
    Min frysiga dotter har haft sin jacka i tre år och aldrig frusit och då har vi bla varit i Åre när alla barn utom mina frös så de fick avbryta skidskolan.

    Som sagt har hon haft den i tre år och i år ska lillasyster ett ha den och det är den av alla jackor vi haft osm absolut ser finast ut efter så lång tid.
    Jag hade absolut köpt en ny peak jacka om min dotter velat ha skidjacka.
  22. 11
    Fantastisk kvalité! Och låt dig inte luras av den tunna jackan.
    Min frysiga dotter har haft sin jacka i tre år och aldrig frusit och då har vi bla varit i Åre när alla barn utom mina frös så de fick avbryta skidskolan.

    Som sagt har hon haft den i tre år och i år ska lillasyster ett ha den och det är den av alla jackor vi haft osm absolut ser finast ut efter så lång tid.
    Jag hade absolut köpt en ny peak jacka om min dotter velat ha skidjacka.
  23. Medlem sedan
    Apr 2010
    #12
    Jag älskar peak kläderna! Har både jacka+utebyxor (nu till hösten) och vinterbyxorna till storkillen. Lyckats fynda allt på rea till riktigt bra pris:-) Tycker de är hur bra som helst, kommer att vara superfina till lillkillen också när de blivit för små till storkillen. Köpte föresten en luvjacka (svart hood, att ha inne på vintern eller som jacka på vår/sommar) till storkillen i julklapp förra året (jo, till ordinariepris). Han älskar sin luvjacka och har använt den hur mycket som helst - den har även legat i tvättmaskinen ett otal ggr - den ser fortfarande helt ny ut. Har inget att klaga på när det gäller kvaliteten.
  24. 12
    Jag älskar peak kläderna! Har både jacka+utebyxor (nu till hösten) och vinterbyxorna till storkillen. Lyckats fynda allt på rea till riktigt bra pris:-) Tycker de är hur bra som helst, kommer att vara superfina till lillkillen också när de blivit för små till storkillen. Köpte föresten en luvjacka (svart hood, att ha inne på vintern eller som jacka på vår/sommar) till storkillen i julklapp förra året (jo, till ordinariepris). Han älskar sin luvjacka och har använt den hur mycket som helst - den har även legat i tvättmaskinen ett otal ggr - den ser fortfarande helt ny ut. Har inget att klaga på när det gäller kvaliteten.

Liknande trådar

  1. rekommenderad läkare/landsting?
    By adiss in forum Klumpfot
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-02-01, 19:49
  2. rekommenderad sport till klumpisar?
    By adiss in forum Klumpfot
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-12-28, 11:54
  3. Rekommenderad TM och TT
    By alacs in forum Hem & fritid
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-11-13, 14:15
  4. Shopping blev fika blev middag
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-03, 01:29
  5. Rekommenderad Key Lime Pie?
    By -Emla- in forum Mat & dryck
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-30, 10:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar