Hej och grattis till alla 1-åringar!
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    Hej och grattis till alla 1-åringar!

    Jag hinner ju aldrig kolla in här! Sist skrev jag i enkäten Michelino gjorde och då loggades jag ut, så allt försvann. I samma ögonblick vaknade såklart lillen. Han är överallt, jag försöker hinna ta hand om honom och jobba i en salig röra. Ibland känns det bra, ibland är jag tröööött!!!
    Hoppas ni andra mår bra och har kul med era små sötnosar. Min är en riktig busunge. Gosig men sjukt busig... Pratar inte så mycket, så han är senare än mina andra barn - men det säger ju ingenting, det kommer när det kommer :-)
    Kram på er allihop!
  2. 1
    Hej och grattis till alla 1-åringar! Jag hinner ju aldrig kolla in här! Sist skrev jag i enkäten Michelino gjorde och då loggades jag ut, så allt försvann. I samma ögonblick vaknade såklart lillen. Han är överallt, jag försöker hinna ta hand om honom och jobba i en salig röra. Ibland känns det bra, ibland är jag tröööött!!!
    Hoppas ni andra mår bra och har kul med era små sötnosar. Min är en riktig busunge. Gosig men sjukt busig... Pratar inte så mycket, så han är senare än mina andra barn - men det säger ju ingenting, det kommer när det kommer :-)
    Kram på er allihop!
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Hej! Kul att höra från dig och grattis till lille M i efterskott. Här pratas det inte heller så mycket men jag märker att han förstår mer och mer. Som du säger så kommer det när det kommer. Kram!
  4. 2
    Hej! Kul att höra från dig och grattis till lille M i efterskott. Här pratas det inte heller så mycket men jag märker att han förstår mer och mer. Som du säger så kommer det när det kommer. Kram!

Liknande trådar

  1. grattis till alla nya 3 åringar!!
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-27, 21:40
  2. Grattis till alla 4 åringar !
    By kaza in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-24, 10:47
  3. Grattis till alla 4 åringar!
    By -Cecilia- in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-04, 21:02
  4. Grattis till alla 3-åringar!
    By Galotta in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 20:33
  5. Grattis till alla nya 5-åringar!
    By ango in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-04, 23:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar