1år imorgon!
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2010
    #1

    1år imorgon!

    Vad fort tiden går. Redan ett år, kalas imorgon =D Jippi =) Va t Toy´s R Us idag. D tyckte mamma o pappa va lika kul som Tindra, kan jag säga.

    Idag kom Tindra äntligen på hur man ställer sig upp själv. Utan stöd. Hon reser sig helt enkelt bara rakt upp. Inte händerna i golvet o rumpan upp eller så nej, hon sätter sig på huk o så rakt upp. D roade vi oss med hela em =)

    Grattis t alla andra 1åringar o blivande sådana!!!

    Och PS, hon sover fortfarande OK, lite spök nu med tänder men helt godkänt!
  2. 1
    1år imorgon! Vad fort tiden går. Redan ett år, kalas imorgon =D Jippi =) Va t Toy´s R Us idag. D tyckte mamma o pappa va lika kul som Tindra, kan jag säga.

    Idag kom Tindra äntligen på hur man ställer sig upp själv. Utan stöd. Hon reser sig helt enkelt bara rakt upp. Inte händerna i golvet o rumpan upp eller så nej, hon sätter sig på huk o så rakt upp. D roade vi oss med hela em =)

    Grattis t alla andra 1åringar o blivande sådana!!!

    Och PS, hon sover fortfarande OK, lite spök nu med tänder men helt godkänt!
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Åh va kul med födelsedag! Grattis i förskott får jag säga då. Och skönt att de lungnare nätterna håller i sig.
  4. 2
    Åh va kul med födelsedag! Grattis i förskott får jag säga då. Och skönt att de lungnare nätterna håller i sig.
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Grattis lite i efterskott. Hoppas ni hade en bra dag.
  6. 3
    Grattis lite i efterskott. Hoppas ni hade en bra dag.
  7. Medlem sedan
    May 2010
    #4
    Vi hade en kanondag! Massa paket o en Tindra på toppenhumör. God hemgjord tårta (riktigt stolt över mig själv) och goa gäster.

    Av nån anledning va ja så stolt att jag kunde ha spruktigt för Tindra =) Vet inte helt va ja va stolt över men d va jag ha ha
  8. 4
    Vi hade en kanondag! Massa paket o en Tindra på toppenhumör. God hemgjord tårta (riktigt stolt över mig själv) och goa gäster.

    Av nån anledning va ja så stolt att jag kunde ha spruktigt för Tindra =) Vet inte helt va ja va stolt över men d va jag ha ha

Liknande trådar

  1. Imorgon är det dax...
    By hello kitty in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-09-28, 20:44
  2. Imorgon ska...
    By evaoregon in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 17:51
  3. imorgon
    By Ulrika med Jonathan in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 19:08
  4. UL imorgon...
    By Tsarbabe in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 07:33
  5. IMORGON !!!
    By sushimushi in forum _0607 Julibarn
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 19:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar