Plussat
_1207 Julibarn
  1. Anonym
    #1

    Plussat

    Hej alla!!!
    Igår plussade jag!!! Är överlycklig och förväntasfull
    Väntar mitt tredje barn!!
    Vet dock ej om det är denna grupp jag borde vara med i eftersom jag fått mina tidigare barn 5 och 11 dgr för tidigt och när jag kollat själv på nätet blir BF 2 juli, så visst det är ju juli men känns kanske ändå som jag kommer få i juni.....men men jag hänger väl här till jag vet exakt datum

    Jag är i typ v.4 men tycker jag känner av graviditeten otroligt mycket, känner av livmodern (antar jag att det är) HELA tiden. Kan inte minnas att jag känt så tydligt med de andra barnen! Men jag kanske har glömt, de är 7 och 5 år gamla.
    Har dock inget illamående än, men det kommer nog om några veckor skulle jag tro.....

    Hoppas det går bra för alla ni andra där ute som hoppas på ett plus!!

    kram på er
  2. 1
    Plussat Hej alla!!!
    Igår plussade jag!!! Är överlycklig och förväntasfull
    Väntar mitt tredje barn!!
    Vet dock ej om det är denna grupp jag borde vara med i eftersom jag fått mina tidigare barn 5 och 11 dgr för tidigt och när jag kollat själv på nätet blir BF 2 juli, så visst det är ju juli men känns kanske ändå som jag kommer få i juni.....men men jag hänger väl här till jag vet exakt datum

    Jag är i typ v.4 men tycker jag känner av graviditeten otroligt mycket, känner av livmodern (antar jag att det är) HELA tiden. Kan inte minnas att jag känt så tydligt med de andra barnen! Men jag kanske har glömt, de är 7 och 5 år gamla.
    Har dock inget illamående än, men det kommer nog om några veckor skulle jag tro.....

    Hoppas det går bra för alla ni andra där ute som hoppas på ett plus!!

    kram på er
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    stort grattis.. jag plussade oxå igår och efter 3 tester igår och 2 idag så verkar det ju stämma .. :P hoppas att vi får följas åt hela vägen....
  4. 2
    stort grattis.. jag plussade oxå igår och efter 3 tester igår och 2 idag så verkar det ju stämma .. :P hoppas att vi får följas åt hela vägen....
  5. litenbadis
    #3
    Grattis!

    Jag testade precis negativt, men mensen lyser med sin frånvaro, 4 dagar sen.
    Hade det blivit bebis nu hade BF hamnat 29/30 juni men båda mina barn har jag gått över tiden, jag avvaktar och ser om jag får stanna häör ändå. Kanske slutet av juli om det är någon som kan passa tiden denna gång.
  6. 3
    Grattis!

    Jag testade precis negativt, men mensen lyser med sin frånvaro, 4 dagar sen.
    Hade det blivit bebis nu hade BF hamnat 29/30 juni men båda mina barn har jag gått över tiden, jag avvaktar och ser om jag får stanna häör ändå. Kanske slutet av juli om det är någon som kan passa tiden denna gång.
  7. Medlem sedan
    Apr 2009
    #4
    aha.. men du ska se att du äär en sån som plussar sent... hoppas vi får följas åt i denna ankomstgruppen...
    kramiz
  8. 4
    aha.. men du ska se att du äär en sån som plussar sent... hoppas vi får följas åt i denna ankomstgruppen...
    kramiz

Liknande trådar

  1. Har plussat
    By Anonym in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-27, 09:32
  2. Plussat i dag
    By Stina2 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-31, 18:33
  3. plussat
    By Starchildgirl in forum _0805 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-01, 20:58
  4. PLUSSAT!
    By hemliga jag in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 10:08
  5. ni som plussat!
    By rock strongo in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 15:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar