En dryg vecka..
_1207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    En dryg vecka..

    En dryg vecka kvar till BIM, och tiden segar sig sakta framåt.. vill gärna bli gravid, men det är första försöket och jag har stressat massor med ex-jobbet. Försöker att inte ha för stora förhoppningar..
  2. 1
    En dryg vecka.. En dryg vecka kvar till BIM, och tiden segar sig sakta framåt.. vill gärna bli gravid, men det är första försöket och jag har stressat massor med ex-jobbet. Försöker att inte ha för stora förhoppningar..
  3. Anonym
    #2
    Håller tummarna för dig.... Att tiden kan gå så långsamt, i vanliga fall är det ju bara måndag och fredag hela tiden
  4. 2
    Håller tummarna för dig.... Att tiden kan gå så långsamt, i vanliga fall är det ju bara måndag och fredag hela tiden
  5. kanske 4:a
    #3
    Tiden kan verkligen snigla sig fram. Här är det en hel vecka kvar till äl och jag hoppas jag får en av de sista platserna i den här gruppen.

    Lycka till!
  6. 3
    Tiden kan verkligen snigla sig fram. Här är det en hel vecka kvar till äl och jag hoppas jag får en av de sista platserna i den här gruppen.

    Lycka till!

Liknande trådar

  1. En dryg vecka kvar
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-08, 09:24
  2. Nu har det gått en dryg vecka
    By Kumikameli in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-05-12, 21:11
  3. Det tog en dryg vecka
    By USAnna in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-05-01, 19:49
  4. Dryg vecka nu
    By Embi in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 09:19
  5. -0,7 på en dryg vecka...
    By .:Hella:. in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-22, 11:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar