Svarsleende
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Svarsleende

    Hur gamla var era små när de började ge svarsleenden? (Om de nu börjat med det?)
  2. 1
    Svarsleende Hur gamla var era små när de började ge svarsleenden? (Om de nu börjat med det?)
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Rasmus var nog 4-5 veckor som vi märkte att han inte bara gjorde smil-minen som de nyfödda ger och många säger "åh nu ler han" åt
  4. 2
    Rasmus var nog 4-5 veckor som vi märkte att han inte bara gjorde smil-minen som de nyfödda ger och många säger "åh nu ler han" åt
  5. Medlem sedan
    Feb 2011
    #3
    ja Noah va ca 6 veckor när han verkligen log när jag log mot honom
  6. 3
    ja Noah va ca 6 veckor när han verkligen log när jag log mot honom
  7. Medlem sedan
    May 2011
    #4
    Min dotter var tidig, hon var 3veckor när första riktiga leendet kom =)
  8. 4
    Min dotter var tidig, hon var 3veckor när första riktiga leendet kom =)
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Ca tre veckor började han svarsle o småprata
  10. 5
    Ca tre veckor började han svarsle o småprata
  11. Medlem sedan
    Aug 2009
    #6
    Jag tror han gjorde det vid cirka 5 veckor, sen blev han sjuk och sov mest men nu vid ca 6,5v ler och "pratar" han.
  12. 6
    Jag tror han gjorde det vid cirka 5 veckor, sen blev han sjuk och sov mest men nu vid ca 6,5v ler och "pratar" han.
  13. Medlem sedan
    Jan 2011
    #7
    ca 3 veckor när hon började le och prata.dom är ju helt fantastiska o man smälter ju,eller hur=)?
  14. 7
    ca 3 veckor när hon började le och prata.dom är ju helt fantastiska o man smälter ju,eller hur=)?
  15. Medlem sedan
    Sep 2009
    #8
    Fick första svarsleendet idag - 4 veckor gammal. SÅ FINT!
  16. 8
    Fick första svarsleendet idag - 4 veckor gammal. SÅ FINT!
  17. Medlem sedan
    Nov 2006
    #9
    Joel är ju så himla snål med leendena så det är jätte svårt att säga när det första kom. Han har smilat till pappa mer än till mig och det är ju trevligt för pappa...
  18. 9
    Joel är ju så himla snål med leendena så det är jätte svårt att säga när det första kom. Han har smilat till pappa mer än till mig och det är ju trevligt för pappa...
  19. Medlem sedan
    Jul 2008
    #10
    Här fick vi vänta länge, 8 veckor. Men värt att vänta på absolut
  20. 10
    Här fick vi vänta länge, 8 veckor. Men värt att vänta på absolut
  21. Medlem sedan
    Feb 2011
    #11
    Vilgot var ungefär 5 veckor när han medvetet log mot mig och även jollrar och småpratar lite. Känns så himla underbart!!!!
  22. 11
    Vilgot var ungefär 5 veckor när han medvetet log mot mig och även jollrar och småpratar lite. Känns så himla underbart!!!!
  23. Medlem sedan
    Nov 2006
    #12
    Här har vi också väntat länge. Han har varit super snål. Men nu verkar det som om han lättat lite på det så man får kanske 2 smil om dagen. Han är nu 2 månader.
  24. 12
    Här har vi också väntat länge. Han har varit super snål. Men nu verkar det som om han lättat lite på det så man får kanske 2 smil om dagen. Han är nu 2 månader.
  25. Medlem sedan
    Apr 2010
    #13
    Vår lille son var drygt 3 veckor när han började med svarsleenden. Ungefär samtidigt började han att jollra. Är nu nio veckor och börjar varje morgon med att le mot mamma och pappa
  26. 13
    Vår lille son var drygt 3 veckor när han började med svarsleenden. Ungefär samtidigt började han att jollra. Är nu nio veckor och börjar varje morgon med att le mot mamma och pappa

Liknande trådar

  1. Svarsleende
    By Flisa75 in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-11-02, 22:51
  2. Svarsleende och utveckling?
    By ptullmar in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-08-16, 10:04
  3. Svarsleende!
    By M&E:na in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-11, 11:11
  4. Svarsleende & Bad
    By annasthlm in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 16:49
  5. När bör man ha fått ett svarsleende
    By mrs_smith in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar