Efterkontroll?
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2004
    #1

    Efterkontroll?

    Någon som varit på efterkontroll än? Hur gick det gjorde själva kontrollen ont? Det här är mitt tredje barn och vid tidigare förlossningar kände jag mig så bra och "återställd" så fort så jag skippade alltid gyn undersökningen men nu känns det som att det är dags för en koll ändå men är så himla rädd för att det ska göra ont :S
  2. 1
    Efterkontroll? Någon som varit på efterkontroll än? Hur gick det gjorde själva kontrollen ont? Det här är mitt tredje barn och vid tidigare förlossningar kände jag mig så bra och "återställd" så fort så jag skippade alltid gyn undersökningen men nu känns det som att det är dags för en koll ändå men är så himla rädd för att det ska göra ont :S
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Nej det gör inte ont.
    Det är som en vanlig gynundersökning och hon kollar knipet oxå,så träna på
    Det enda som jag tycker kan göra ont är när hon klämmer på magen samtigigt för att känna livmodern.
    Men inget att vara orolig för så gå nu dit och kolla upp så att allt är bra.
    Lycka till.
  4. 2
    Nej det gör inte ont.
    Det är som en vanlig gynundersökning och hon kollar knipet oxå,så träna på
    Det enda som jag tycker kan göra ont är när hon klämmer på magen samtigigt för att känna livmodern.
    Men inget att vara orolig för så gå nu dit och kolla upp så att allt är bra.
    Lycka till.
  5. Medlem sedan
    Feb 2011
    #3
    ska man veta själv att man ska till gyn för det har inte min bm sagt nåt om på min efterkontroll...vi tog blodtryck och hb men inga andra undersökningar...jo hon frågade om jag hade några besvär att hålla mig men kollade inte stygnen eller nåt...vi satt bara och prata...
  6. 3
    ska man veta själv att man ska till gyn för det har inte min bm sagt nåt om på min efterkontroll...vi tog blodtryck och hb men inga andra undersökningar...jo hon frågade om jag hade några besvär att hålla mig men kollade inte stygnen eller nåt...vi satt bara och prata...

Liknande trådar

  1. Efterkontroll
    By fyrabarnsmor in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-03-14, 14:43
  2. efterkontroll
    By dollheart in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 12:34
  3. >efterkontroll
    By **Trissan in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 15:44
  4. Efterkontroll?
    By Pemsan in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-08, 09:47
  5. Jag har efterkontroll den 10
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 21:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar