Nu händer det grejjor :)!
_0908 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2009
    #1

    Nu händer det grejjor :)!

    Om 2 veckor flyttar vi till Sverige! Närmare bestämt Hägersten, Stockholm. Någon som vet något om Hägersten - bra, dåligt, mysigt, stökigt??? Så nu gäller det att förbereda avfärd, packa och säga hejdå till alla... Både jättekul och skittrist förstås...

    Sen tog H mig på en överraskningsdejt igårkväll. Jag blev helt paff! Plötsligt stod svägerskan i hallen med övernattningskitt och var redo att sitta barnvakt. En helkväll i downtown Montreal. Liten konsert i mysig klubblokal med svenska begåvningen Loney dear - hur bra somhelst!
    Mamma till Lovisa Joséphine 090908 och Andréa Kristina 110422
    Bloggar på http://karinloiske.blogspot.com
  2. 1
    Nu händer det grejjor :)! Om 2 veckor flyttar vi till Sverige! Närmare bestämt Hägersten, Stockholm. Någon som vet något om Hägersten - bra, dåligt, mysigt, stökigt??? Så nu gäller det att förbereda avfärd, packa och säga hejdå till alla... Både jättekul och skittrist förstås...

    Sen tog H mig på en överraskningsdejt igårkväll. Jag blev helt paff! Plötsligt stod svägerskan i hallen med övernattningskitt och var redo att sitta barnvakt. En helkväll i downtown Montreal. Liten konsert i mysig klubblokal med svenska begåvningen Loney dear - hur bra somhelst!
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Välkommen hem !!! Kul med överraskningar oxå Min mans kusin bor i hägersten och dom trivs jättebra fast dom hat iofs lite äldre barn men jag tror där är helt ok för barnfamiljer. Hoppas flytten går bra och att ni kommer att trivas.
    Kram och lycka till
  4. 2
    Välkommen hem !!! Kul med överraskningar oxå Min mans kusin bor i hägersten och dom trivs jättebra fast dom hat iofs lite äldre barn men jag tror där är helt ok för barnfamiljer. Hoppas flytten går bra och att ni kommer att trivas.
    Kram och lycka till
  5. Julborg
    #3
    Vad kul med överraskningsdejt! Och välkomna hem! Jag har bara hört gott om Hägersten. Hoppas ni kommer trivas! Och hoppas vi kommer kunna träffas - vi flyttar ju tillbaka till Sthlm i februari.
  6. 3
    Vad kul med överraskningsdejt! Och välkomna hem! Jag har bara hört gott om Hägersten. Hoppas ni kommer trivas! Och hoppas vi kommer kunna träffas - vi flyttar ju tillbaka till Sthlm i februari.
  7. Kastanj
    #4
    Välkommen!
    Låter som ni bor nära mitt jobb. Kanske kan luncha en dag!
  8. 4
    Välkommen!
    Låter som ni bor nära mitt jobb. Kanske kan luncha en dag!

Liknande trådar

  1. Nu händer det grejjor :)!
    By Karin Lovisa in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-11-09, 08:39
  2. Nu händer det grejjor :)!
    By Karin Lovisa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-11-06, 21:27
  3. Burit loppis grejjor
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-29, 13:36
  4. starkare grejjor...
    By annanon in forum Bebissnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-09-22, 09:45
  5. Ni som gillar lite udda grejjor.... :-)
    By Ann in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-11, 22:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar