Liten är sjuk
_1101 Januaribarn
  1. Anonym
    #1

    Liten är sjuk

    Min lille pojke har feber, är jätteförkyld och håller på att odla på två tänder. Vi har fått springa upp en massa gånger inatt för att ge Alvedon. Lille skrutten. Så ledsen man kan vara.

    Och nu sitter jag väldigt trött på jobbet och väntar på att mannen skall uppdatera mig om vad de sa på BVC. Min man är vääääldigt orolig av sig och tror att Liten har lunginflammation.

    Känns jobbigt att inte vara hemma när han är sjuk. Någon annan som börjat jobba som känner igen sig?
  2. 1
    Liten är sjuk Min lille pojke har feber, är jätteförkyld och håller på att odla på två tänder. Vi har fått springa upp en massa gånger inatt för att ge Alvedon. Lille skrutten. Så ledsen man kan vara.

    Och nu sitter jag väldigt trött på jobbet och väntar på att mannen skall uppdatera mig om vad de sa på BVC. Min man är vääääldigt orolig av sig och tror att Liten har lunginflammation.

    Känns jobbigt att inte vara hemma när han är sjuk. Någon annan som börjat jobba som känner igen sig?
  3. Medlem sedan
    Jun 2008
    #2
    Åh, jag vet.... inte kul. Jag har inte börjat jobba ännu, men minns hur det var med första barnet.

    Hopps Liten mår bättre. Vad sa läkaren?
  4. 2
    Åh, jag vet.... inte kul. Jag har inte börjat jobba ännu, men minns hur det var med första barnet.

    Hopps Liten mår bättre. Vad sa läkaren?
  5. Medlem sedan
    Oct 2011
    #3
    Tack för omtanken!
    Jo han mår bättre nu. Snorar fortfarande en massa men helt klart bättre. Läkaren sa att han var förkyld så ingen lunginflammation som min make trodde. Han tror alltid det värsta.

    Men nu vill liten bli jagad igen så fort jag kommer hem så då får man säga att han mår bra. Puss-jage är det roligaste som finns. Mina knän tar stryk men det är det värt för att höra gurgelskrattet när jag fångar in honom och anfaller med pussar. :-)
  6. 3
    Tack för omtanken!
    Jo han mår bättre nu. Snorar fortfarande en massa men helt klart bättre. Läkaren sa att han var förkyld så ingen lunginflammation som min make trodde. Han tror alltid det värsta.

    Men nu vill liten bli jagad igen så fort jag kommer hem så då får man säga att han mår bra. Puss-jage är det roligaste som finns. Mina knän tar stryk men det är det värt för att höra gurgelskrattet när jag fångar in honom och anfaller med pussar. :-)
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Skönt att han är bättre och visst får kroppen tåla lite stryk om det handlar om skratt
  8. 4
    Skönt att han är bättre och visst får kroppen tåla lite stryk om det handlar om skratt
  9. Medlem sedan
    Oct 2011
    #5
    Definitivt :-) Älskar verkligen dessa gurgelskratt.
  10. 5
    Definitivt :-) Älskar verkligen dessa gurgelskratt.

Liknande trådar

  1. Sjuk liten E
    By "Es mamma" in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-08-15, 20:47
  2. Sjuk liten E
    By "Es mamma" in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-23, 08:22
  3. sjuk liten leo..
    By LaLinda in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-11-06, 09:48
  4. Så liten och så sjuk
    By Kopia in forum _0705 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 08:44
  5. Liten sjuk
    By Katja + tjejerna in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-04, 15:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar