Även Noah ska få ett syskon :)
_0908 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    Även Noah ska få ett syskon :)

    Hoppas vi på iaf. Det är tidigt än, bara 7:e veckan och det lilla hjärtat beräknas anlända i slutet av juni 2012. På onsdag ska vi på första besöket på MVC. Spännande ! Kunde dock mått bättre just nu och illamåendet börjar närma sig toppnivå tillsammans med tröttheten. Bara att hålla tummar och tår att illamåendet inte når samma höjder som min förra graviditet.

    Roligt att så många härinne verkar vara gravida igen . Hoppas att det går bra och så smärtfritt som möjligt för alla.

    Kram på er. Det är roligt att vara här igen efter ett lååångt uppehåll.
    Emzan83, mamma till Noah född 090811 och William född 120614 .
  2. 1
    Även Noah ska få ett syskon :) Hoppas vi på iaf. Det är tidigt än, bara 7:e veckan och det lilla hjärtat beräknas anlända i slutet av juni 2012. På onsdag ska vi på första besöket på MVC. Spännande ! Kunde dock mått bättre just nu och illamåendet börjar närma sig toppnivå tillsammans med tröttheten. Bara att hålla tummar och tår att illamåendet inte når samma höjder som min förra graviditet.

    Roligt att så många härinne verkar vara gravida igen . Hoppas att det går bra och så smärtfritt som möjligt för alla.

    Kram på er. Det är roligt att vara här igen efter ett lååångt uppehåll.
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Vad kul Grattis och lycka till, hoppas illamåendet håller sig på en överkomlig nivå (vad nu det är)
  4. 2
    Vad kul Grattis och lycka till, hoppas illamåendet håller sig på en överkomlig nivå (vad nu det är)
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #3
    Överkomlig nivå är stt inte hamna på sjukhus med dropp
  6. 3
    Överkomlig nivå är stt inte hamna på sjukhus med dropp
  7. Medlem sedan
    Mar 2008
    #4
    Oki Då håller vi tummarna för att du slipper det *hihi* så olika det kan vara, jag spydde kanske 2 ggr när jag väntade Tilia och fick en rejäl spykänsla 1 gång när jag väntade Troj , det kallar jag överkomligt
  8. 4
    Oki Då håller vi tummarna för att du slipper det *hihi* så olika det kan vara, jag spydde kanske 2 ggr när jag väntade Tilia och fick en rejäl spykänsla 1 gång när jag väntade Troj , det kallar jag överkomligt
  9. Medlem sedan
    Apr 2009
    #5
    Oki Då håller vi tummarna för att du slipper det *hihi* så olika det kan vara, jag spydde kanske 2 ggr när jag väntade Tilia och fick en rejäl spykänsla 1 gång när jag väntade Troj , det kallar jag överkomligt
    Ohh, det låter skönt .
    Emzan83, mamma till Noah född 090811 och William född 120614 .
  10. 5
    Oki Då håller vi tummarna för att du slipper det *hihi* så olika det kan vara, jag spydde kanske 2 ggr när jag väntade Tilia och fick en rejäl spykänsla 1 gång när jag väntade Troj , det kallar jag överkomligt
    Ohh, det låter skönt .
  11. Julborg
    #6
    Vad roligt! Stort grattis!
  12. 6
    Vad roligt! Stort grattis!

Liknande trådar

  1. kan Hab utreda även andra syskon?
    By navgha in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-01, 19:49
  2. Syskon på samma skola? Även
    By mummamamma in forum Skolbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 04:35
  3. Samsovning och syskon (även på aug)
    By KajsaKavat v. 35 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 21:47
  4. Samsovning och syskon (även på sep)
    By KajsaKavat v. 35 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 16:54
  5. Syskon (även på 0405 Majbarn)
    By kayak in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 12:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar