Hr är ni!!!
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2010
    #1

    Hr är ni!!!

    Hittade er tillslut =) Gruppen har ju flyttat o jag har inte haft tid att leta så tog ett par minuter extra, ha ha.

    Vi har inte varit på 1årskontrolen än men på onsdag så... lite nervös för sprutorna. Tindra har blivit dålig rejält de senaste gångerna och nu är hon redan lite krasslig. Varit sjuk i 1,5v med feber och hosta och snor m.m. Sover illa igen men det går åt rätt håll, så nog bara en svacka för sjukdomstiden. Man blir ju lite mammig och känig då.

    Annars rullar allt på. Ska försöka börja jobba efter nyår om jag får fatt i nytt jobb...
  2. 1
    Hr är ni!!! Hittade er tillslut =) Gruppen har ju flyttat o jag har inte haft tid att leta så tog ett par minuter extra, ha ha.

    Vi har inte varit på 1årskontrolen än men på onsdag så... lite nervös för sprutorna. Tindra har blivit dålig rejält de senaste gångerna och nu är hon redan lite krasslig. Varit sjuk i 1,5v med feber och hosta och snor m.m. Sover illa igen men det går åt rätt håll, så nog bara en svacka för sjukdomstiden. Man blir ju lite mammig och känig då.

    Annars rullar allt på. Ska försöka börja jobba efter nyår om jag får fatt i nytt jobb...
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Ja, här är vi :-) Jag klickar bara i a i besökta adresser och hittar hit, det är samma länk....

    Vi var på kontroll igår och fick sprutor, det gick bra. Lite gnäll på natten, men det var allt. Han har blivit lite påverkad innan...

    Lycka till imorgon!
  4. 2
    Ja, här är vi :-) Jag klickar bara i a i besökta adresser och hittar hit, det är samma länk....

    Vi var på kontroll igår och fick sprutor, det gick bra. Lite gnäll på natten, men det var allt. Han har blivit lite påverkad innan...

    Lycka till imorgon!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar