19år äntligen gravid - Sidan 2
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #21
    Är 22år och gravid :-) Vilken vecka är du i ?
  2. 21
    Är 22år och gravid :-) Vilken vecka är du i ?
  3. Medlem sedan
    Nov 2011
    #22
    Grattis Jag vet inte riktigt säkert än, har fått tid hos MVC först den 3 Januari men ungefär runt vecka 10. Sjdå?
  4. 22
    Grattis Jag vet inte riktigt säkert än, har fått tid hos MVC först den 3 Januari men ungefär runt vecka 10. Sjdå?
  5. Medlem sedan
    Dec 2011
    #23
    Hej och grattis till er! Jag är 19 år och ska få min lilla flicka i maj 2012 . Hur går det med dig och din bebis i magen?
  6. 23
    Hej och grattis till er! Jag är 19 år och ska få min lilla flicka i maj 2012 . Hur går det med dig och din bebis i magen?
  7. Medlem sedan
    Nov 2011
    #24
    Hej tack så mycket! Grattis själv

    Jo det går bra, mycket illamående har jag haft men har börjat gå över nu vilket är skönt Sjdå? Kram
  8. 24
    Hej tack så mycket! Grattis själv

    Jo det går bra, mycket illamående har jag haft men har börjat gå över nu vilket är skönt Sjdå? Kram
  9. Medlem sedan
    Jun 2011
    #25
    Är 16 och har en son på snart 3 månader =)
  10. 25
    Är 16 och har en son på snart 3 månader =)
  11. Medlem sedan
    Oct 2011
    #26
    Är du någon man känner mån tro? Jag är också ursprungligen från Södertälje, är 91a. Vilken skola gick du i där? (grundskola, jag gick inte gymnasie där)
  12. 26
    Är du någon man känner mån tro? Jag är också ursprungligen från Södertälje, är 91a. Vilken skola gick du i där? (grundskola, jag gick inte gymnasie där)
  13. Medlem sedan
    Nov 2011
    #27
    Åh grattis Går allt bra för er?
  14. 27
    Åh grattis Går allt bra för er?
  15. Medlem sedan
    Jun 2011
    #28
    Tack och grattis själv jadå allt funkar jätte bra =)
  16. 28
    Tack och grattis själv jadå allt funkar jätte bra =)
  17. Medlem sedan
    Jan 2012
    #29
    Hej jag är 19 år och är nu i vecka 15
  18. 29
    Hej jag är 19 år och är nu i vecka 15
  19. Medlem sedan
    Nov 2011
    #30
    Hejhej! Grattis! Jag går in i v. 14 imorgon

    Vart bor du?
  20. 30
    Hejhej! Grattis! Jag går in i v. 14 imorgon

    Vart bor du?
  21. Medlem sedan
    Jan 2012
    #31
    Okej, Grattis! jag bor i falköping. själv då?
  22. 31
    Okej, Grattis! jag bor i falköping. själv då?
  23. Medlem sedan
    Nov 2011
    #32
    Hejsan ^^ vill säga grattis själv är jag 20år och ska få första nu i maj, man längtar ju när är du bf? Massa hälsningar
  24. 32
    Hejsan ^^ vill säga grattis själv är jag 20år och ska få första nu i maj, man längtar ju när är du bf? Massa hälsningar
  25. Medlem sedan
    Jan 2012
    #33
    Hejsan! Grattis själv! Jag längtar något otroligt, tycker tiden går rätt fort ändå. Jag har bf den 23 Juni sj?
  26. 33
    Hejsan! Grattis själv! Jag längtar något otroligt, tycker tiden går rätt fort ändå. Jag har bf den 23 Juni sj?
  27. Medlem sedan
    Nov 2011
    #34
    Jag har BF den 14maj
    Just nu tycker jag tiden går sakta men det snabbar nog på snart för mig oxså. Är i vecka 22 vilken vecka är du i?
  28. 34
    Jag har BF den 14maj
    Just nu tycker jag tiden går sakta men det snabbar nog på snart för mig oxså. Är i vecka 22 vilken vecka är du i?
  29. Medlem sedan
    Jan 2012
    #35
    Åh så roligt! Jag är i vecka 17 nu . börjar känna mig lite större, haha.
  30. 35
    Åh så roligt! Jag är i vecka 17 nu . börjar känna mig lite större, haha.
  31. Medlem sedan
    Nov 2011
    #36
    Härligt i den veckan hade jag inte växt så mkt men det snabbade på sig väldigt sen. Du får pyssla om magen massor för den tiden är snabbt förbi, känns inte som om det har gått halvtid för mig men det har det.
  32. 36
    Härligt i den veckan hade jag inte växt så mkt men det snabbade på sig väldigt sen. Du får pyssla om magen massor för den tiden är snabbt förbi, känns inte som om det har gått halvtid för mig men det har det.
  33. Medlem sedan
    Jan 2012
    #37
    Jag har växt snabbt dom sista 2 veckorna nu. Hehe visst känns det som att det är mindre? att tiden gått snabbt? Jag pysslar om min mage så mycket man kan, den är faktiskt på sätt och vis mysig fast de låter lite roligt
  34. 37
    Jag har växt snabbt dom sista 2 veckorna nu. Hehe visst känns det som att det är mindre? att tiden gått snabbt? Jag pysslar om min mage så mycket man kan, den är faktiskt på sätt och vis mysig fast de låter lite roligt
  35. Medlem sedan
    Nov 2011
    #38
    HAHA! Tiden går snabbare än vad man själv hinner med känner jag nu, allt bara försvinner i tid. Kan inte ens tänka på att det är mindre tid kvar än vad jag gått med bebis i magen xD Min lilla krabat sparkar som en kanin, det känns mera för varje dag. (jätte mysigt)
  36. 38
    HAHA! Tiden går snabbare än vad man själv hinner med känner jag nu, allt bara försvinner i tid. Kan inte ens tänka på att det är mindre tid kvar än vad jag gått med bebis i magen xD Min lilla krabat sparkar som en kanin, det känns mera för varje dag. (jätte mysigt)
  37. Medlem sedan
    Jan 2012
    #39
    ja det går väldigt fort. Jag har inte börjat känna några sparkar än, eller jag vet inte om det är bebis eller om det är min mage men ibland känner man något
  38. 39
    ja det går väldigt fort. Jag har inte börjat känna några sparkar än, eller jag vet inte om det är bebis eller om det är min mage men ibland känner man något
  39. Medlem sedan
    Nov 2011
    #40
    Hihi det kommer snart med sparkarna för dig oxså. Jag har svårt att sova om nätterna för att den sparkar så mkt.
  40. 40
    Hihi det kommer snart med sparkarna för dig oxså. Jag har svårt att sova om nätterna för att den sparkar så mkt.
Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Liknande trådar

  1. 19år och ny här!
    By babyväntar in forum _1208 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-01-25, 13:17
  2. 19år och gravid!
    By BaraSamantha in forum Gravidsnack
    Svar: 46
    Senaste inlägg: 2011-03-07, 08:49
  3. 19år, student behöver tips och råd
    By Anonym in forum Planera för barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 18:42
  4. 19år, student, behöver tips och råd
    By Anonym in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-22, 07:57
  5. Äntligen gravid!
    By Nea77 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-20, 20:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar