Smyger in här istället...
_1108 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2011
    #1

    Smyger in här istället...

    ...eftersom september gruppen nästan helt dött.

    Jag följde er rätt mycket i slutet av min graviditet. Jag var beräknad till den 2/9 men lilla Noah tyckte att han ville komma ut den 31/8

    Hoppas det är okey att jag kommer in till er så här helt plötsligt
  2. 1
    Smyger in här istället... ...eftersom september gruppen nästan helt dött.

    Jag följde er rätt mycket i slutet av min graviditet. Jag var beräknad till den 2/9 men lilla Noah tyckte att han ville komma ut den 31/8

    Hoppas det är okey att jag kommer in till er så här helt plötsligt
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    Ju fler desto bättre välkommen!
    Här är det lite halvlugnt också, men det tar sig nog snart igen. Jag har varit dålig på att kika in på ett tag men senaste veckan har jag varit inne och i alla fall läst ett par-tre gånger denna veckan!
  4. 2
    Ju fler desto bättre välkommen!
    Här är det lite halvlugnt också, men det tar sig nog snart igen. Jag har varit dålig på att kika in på ett tag men senaste veckan har jag varit inne och i alla fall läst ett par-tre gånger denna veckan!
  5. Medlem sedan
    May 2011
    #3
    Kul
    Min lilla pojk heter också Noah
    Så han ville ut tidigare din lille. Min son skulle ha kommit den 5/8 men han kom 24/8 istället, envis liten rackare...
  6. 3
    Kul
    Min lilla pojk heter också Noah
    Så han ville ut tidigare din lille. Min son skulle ha kommit den 5/8 men han kom 24/8 istället, envis liten rackare...
  7. Medlem sedan
    Feb 2011
    #4
    I september gruppen skrivs det inte mer än ett par inlägg per vecka så det e lite mer action här minst sagt

    Ja vi har väldigt bra gener i min familj vare sig syster eller mamma har gått över tiden men sen körde jag och min kompis en låång dag på stan dagen innan också så jag tror det hjälpte till lite..
  8. 4
    I september gruppen skrivs det inte mer än ett par inlägg per vecka så det e lite mer action här minst sagt

    Ja vi har väldigt bra gener i min familj vare sig syster eller mamma har gått över tiden men sen körde jag och min kompis en låång dag på stan dagen innan också så jag tror det hjälpte till lite..
  9. Medlem sedan
    May 2011
    #5
    Ja det hjälpte säkert till
  10. 5
    Ja det hjälpte säkert till
  11. skotskan
    #6
    Hej och välkommen!

    Jag är inte heller här så mycket längre, har hittat ett forum för folk som också drabbats av Axels missbildning. Det är väldigt skönt att prata med andra som varit med om just detta. Flera av de här barnen är senare i utvecklingen pga av sjukhusvistelser. Det kan vara ledsamt att se hur utvecklad min pojke "borde" vara. Jag går ändå in och läser här ibland och det är kul att se hur ni har det med era små! Dessutom tycker jag det är kul att läsa om svenska små barn eftersom jag bor utomlands.
    Kram på er!
  12. 6
    Hej och välkommen!

    Jag är inte heller här så mycket längre, har hittat ett forum för folk som också drabbats av Axels missbildning. Det är väldigt skönt att prata med andra som varit med om just detta. Flera av de här barnen är senare i utvecklingen pga av sjukhusvistelser. Det kan vara ledsamt att se hur utvecklad min pojke "borde" vara. Jag går ändå in och läser här ibland och det är kul att se hur ni har det med era små! Dessutom tycker jag det är kul att läsa om svenska små barn eftersom jag bor utomlands.
    Kram på er!
  13. Medlem sedan
    Oct 2001
    #7
    *kram skotskan*, hoppas Axel mår bra vad det nu är han drabbats av.
  14. 7
    *kram skotskan*, hoppas Axel mår bra vad det nu är han drabbats av.
  15. Medlem sedan
    Feb 2011
    #8
    Vi har flyttat över till facebook och gruppen Bebis - Hösten 2011. Gå med där för där diskuterar vi flitigt allt möjligt
  16. 8
    Vi har flyttat över till facebook och gruppen Bebis - Hösten 2011. Gå med där för där diskuterar vi flitigt allt möjligt
  17. Medlem sedan
    Feb 2011
    #9
    jag är med där men jag tycker det händer lite för mkt där..jag hinner inte kolla vad man fick för svar innan det är så långt ner på sidan att det helt enkelt försvunnit in i äldre händelser. har ingen dumphone eller äppelskrutt så det blir inte att jag kollar så ofta...
  18. 9
    jag är med där men jag tycker det händer lite för mkt där..jag hinner inte kolla vad man fick för svar innan det är så långt ner på sidan att det helt enkelt försvunnit in i äldre händelser. har ingen dumphone eller äppelskrutt så det blir inte att jag kollar så ofta...

Liknande trådar

  1. 50% istället för 100 % ??
    By SolHov in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-23, 15:15
  2. Jag syr istället!
    By maximum in forum _0805 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-19, 14:36
  3. Istället för
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2008-03-03, 16:29
  4. Smyger in här istället...
    By izaz in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 07:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar