Här var ni!
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Här var ni!

    Tog ett tag och leta!

    Tänkte mest slänga in en uppdatering för det var länge sen jag skrev nåt nu!

    Maja är en pigg ettåring som börjar få lite ordning på sömnen. ÄNTLIGEN! Hon springer i ett rasande tempo och börjar så smått klättra upp på allt. Älskar böcker och kan sitta och "läsa" jätte långa stunder både själv och med oss. MYSUNGE!

    Vi har flyttat till vårt så länge önskade radhus och vi renoverar för fulla muggar!

    Nyss hemkommen efter en helg i skåne hos mormor och morfar.

    Nu längtar vi till jul!

    Hoppas allt är bra med alla er!
  2. 1
    Här var ni! Tog ett tag och leta!

    Tänkte mest slänga in en uppdatering för det var länge sen jag skrev nåt nu!

    Maja är en pigg ettåring som börjar få lite ordning på sömnen. ÄNTLIGEN! Hon springer i ett rasande tempo och börjar så smått klättra upp på allt. Älskar böcker och kan sitta och "läsa" jätte långa stunder både själv och med oss. MYSUNGE!

    Vi har flyttat till vårt så länge önskade radhus och vi renoverar för fulla muggar!

    Nyss hemkommen efter en helg i skåne hos mormor och morfar.

    Nu längtar vi till jul!

    Hoppas allt är bra med alla er!
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Åh, va kul med nytt hus. Mycket att fixa med förstår jag, men samtidigt är det ju roligt att greja och få det som man vill. Skönt att höra att sömnen verkar bättre oxå- det gör ju saker och ting lättare bara det. 1 år är lite den magiska gränsen för många grejer verkar det som. Längtar oxå lite smått till jul, fast å andra sidan har vi helt underbart höstväder just nu och vi firar Thanksgiving nästa vecka vilket oxå är mysigt plus lite extra ledigt vilket alltid är välkommet.
  4. 2
    Åh, va kul med nytt hus. Mycket att fixa med förstår jag, men samtidigt är det ju roligt att greja och få det som man vill. Skönt att höra att sömnen verkar bättre oxå- det gör ju saker och ting lättare bara det. 1 år är lite den magiska gränsen för många grejer verkar det som. Längtar oxå lite smått till jul, fast å andra sidan har vi helt underbart höstväder just nu och vi firar Thanksgiving nästa vecka vilket oxå är mysigt plus lite extra ledigt vilket alltid är välkommet.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar