Det går så fort!
_1108 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Det går så fort!

    Hej på er alla! Här inne är det lugna gatan så jag tänkte bidra med lite läsning
    Freja blir tre månader på lördag. Shit vad tiden går fort! Hon pratar och jollrar för fullt och vill helst bara sitta upp, ligger en stund men ledsnar snabbt. Sitter gör hon med kuddar som stöd och helst en hand hon e ju rätt vinglig Inga tendenser till att bända sig elr så. Jag vill inte stressa på ngt eftersom de andra två gick redan vid 9 och 10 månader och jag hoppas på att Freja vill ta det lite lugnt.

    Det är för det mesta så härligt denna tiden men det går alldeles för fort!
  2. 1
    Det går så fort! Hej på er alla! Här inne är det lugna gatan så jag tänkte bidra med lite läsning
    Freja blir tre månader på lördag. Shit vad tiden går fort! Hon pratar och jollrar för fullt och vill helst bara sitta upp, ligger en stund men ledsnar snabbt. Sitter gör hon med kuddar som stöd och helst en hand hon e ju rätt vinglig Inga tendenser till att bända sig elr så. Jag vill inte stressa på ngt eftersom de andra två gick redan vid 9 och 10 månader och jag hoppas på att Freja vill ta det lite lugnt.

    Det är för det mesta så härligt denna tiden men det går alldeles för fort!
  3. Medlem sedan
    Jun 2011
    #2
    Visst går det fort. Jag försöker att leva här och nu istället för att längta till när hon vänder sig första gången, börja krypa, gå osv. Så just nu så gläds jag åt att hon börjar gripa tag i leksaker som ligger framför henne, hennes skratt och joller. Det är härligt att få vara med om detta och man är så tacksam.
  4. 2
    Visst går det fort. Jag försöker att leva här och nu istället för att längta till när hon vänder sig första gången, börja krypa, gå osv. Så just nu så gläds jag åt att hon börjar gripa tag i leksaker som ligger framför henne, hennes skratt och joller. Det är härligt att få vara med om detta och man är så tacksam.

Liknande trådar

  1. Rösta vad jag ska se! Fort fort!
    By Åsa med tjejtriss in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 22:43
  2. Ge mig stesolid, fort, fort...
    By mamzen64 in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-02, 17:24
  3. Fort, fort - ett LÖFTE!
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-02, 21:07
  4. Fort fort fort! Presenthjälp
    By ~liten~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-17, 13:17
  5. Fort, fort! Tårthjälp!
    By Mme_Knorr in forum Mat & dryck
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 13:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar