God morgon god morgon hör fåglar...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    God morgon god morgon hör fåglar...

    ...eller så inte. Hörde inte en enda pippi i morse, undra vad det kan bero på
    Kanske helt enkel på att jag körde bil till jobbet.

    Var hur som helst ganska mysigt att tassa upp själv, fixa till sig och dricka en kopp kaffe alldeles själv. Pös iväg innan de hann vakna och nu sitter jag här på jobbet. Två dagar kvar och sen är det HELG!

    Vad ska ni hitta på idag?

    Ha det bra!

    PS, blir nog rätt lungt på jobbet så om någon vill WF:a, bjud in mig Viivi75!!!!!!!! PS igen, jag använder inte fuskappen, och hoppas att du inte heller gör det!
    Att komma försent är att stjäla andra människors tid. Är du en tjuv?
  2. 1
    God morgon god morgon hör fåglar... ...eller så inte. Hörde inte en enda pippi i morse, undra vad det kan bero på
    Kanske helt enkel på att jag körde bil till jobbet.

    Var hur som helst ganska mysigt att tassa upp själv, fixa till sig och dricka en kopp kaffe alldeles själv. Pös iväg innan de hann vakna och nu sitter jag här på jobbet. Två dagar kvar och sen är det HELG!

    Vad ska ni hitta på idag?

    Ha det bra!

    PS, blir nog rätt lungt på jobbet så om någon vill WF:a, bjud in mig Viivi75!!!!!!!! PS igen, jag använder inte fuskappen, och hoppas att du inte heller gör det!
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Låter som en skön morgon!

    Här blev det oväntad helg igår. Dels för att jag blev ryggpaj på jobbet i tisdags och dels för att jag inte har någon som kan passa barnen på kvällarna..

    Idag blir det en hemmadag med 4-åringen. Lite städ och mys bara. Och affande. Dottern är en sån där som man nästan glömmer att hon är hemma eftersom hon leker så bra för sig själv, men jag ska försöka att inte bara njuta av det lugnet utan även passa på att vara _med_ henne

    Sen kommer 6-åringen hem och gör helg också
  4. 2
    Låter som en skön morgon!

    Här blev det oväntad helg igår. Dels för att jag blev ryggpaj på jobbet i tisdags och dels för att jag inte har någon som kan passa barnen på kvällarna..

    Idag blir det en hemmadag med 4-åringen. Lite städ och mys bara. Och affande. Dottern är en sån där som man nästan glömmer att hon är hemma eftersom hon leker så bra för sig själv, men jag ska försöka att inte bara njuta av det lugnet utan även passa på att vara _med_ henne

    Sen kommer 6-åringen hem och gör helg också
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Godmorgon
    Visst är det skönt när man har morgonen för sig själv Händer inte så ofta bara!
    Jag ska jobba i eftermiddag, ska nog inte göra så många knop innan dess.
  6. 3
    Godmorgon
    Visst är det skönt när man har morgonen för sig själv Händer inte så ofta bara!
    Jag ska jobba i eftermiddag, ska nog inte göra så många knop innan dess.
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Jag väntar på att bli frisk men det var sendraget det här.
    Så på dagens schema står inte mycket. Jag ska prova en brudklänning. Byta sand i kattlådan och gå ut med hunden. Däremellan sova.
  8. 4
    Jag väntar på att bli frisk men det var sendraget det här.
    Så på dagens schema står inte mycket. Jag ska prova en brudklänning. Byta sand i kattlådan och gå ut med hunden. Däremellan sova.
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    Oj vad härligt med hemmamys! Och visst är det skönt när barn kan leka själva om så bara en liten stund. W är ju så liten 1 år och 8 mån men jag kan verkligen njuta när han pysslar själv i 10 min, och har inte dåligt samvete för det ;-)
  10. 5
    Oj vad härligt med hemmamys! Och visst är det skönt när barn kan leka själva om så bara en liten stund. W är ju så liten 1 år och 8 mån men jag kan verkligen njuta när han pysslar själv i 10 min, och har inte dåligt samvete för det ;-)
  11. Medlem sedan
    Oct 2008
    #6
    Brudklänning? När är den stora dagen, om man får fråga?
  12. 6
    Brudklänning? När är den stora dagen, om man får fråga?
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7
    Ingen aning, men den var så fin att jag inte kan låta bli att köpa den om den passar. Då är jag ju förberedd också
  14. 7
    Ingen aning, men den var så fin att jag inte kan låta bli att köpa den om den passar. Då är jag ju förberedd också
  15. Medlem sedan
    Jun 2003
    #8
    idag blir en rätt lugn dag,ska plugga

    sista dagarna har det varit innebandyträning,leta böcker på bibliotek och utvecklingssamtal ju.

    Men jag hinner nog wordfeuda med ,vi har väl ett igång va ??och jag fuskar inte heller.
  16. 8
    idag blir en rätt lugn dag,ska plugga

    sista dagarna har det varit innebandyträning,leta böcker på bibliotek och utvecklingssamtal ju.

    Men jag hinner nog wordfeuda med ,vi har väl ett igång va ??och jag fuskar inte heller.
  17. Medlem sedan
    Nov 2004
    #9
    Inget fusk här inte, vad tror du om mig?
  18. 9
    Inget fusk här inte, vad tror du om mig?

Liknande trådar

  1. Godmorgon.. eller morgon och morgon :)
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-15, 19:28
  2. god morgon! Måndag morgon och en ny
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 08:34
  3. God morgon god morgon*sjunger'
    By fröken solsken in forum _0705 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 19:46
  4. God morgon! (Äntligen morgon!)
    By Gloria m 3 in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 16:04
  5. I morgon är det kaffe morgon
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 20:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar