Nattsömn och Belly Bandit
_1110 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2011
    #1

    Nattsömn och Belly Bandit

    Hej igen,

    nu har jag fått krafterna tillbaka! Har varit lite trött pga att lillen hållt mig vaken om nätterna men nu känns det bättre. Antar att det inte finns några hemliga knep för att få dem att sova länge under nattetid.....?

    undrar även om det är nån av er som använt en belly bandit som ska hjälpa magen att dra in sig?

    funkar den? när ska man börja med den? jag fick ju vår lilla kille för 2 veckor sen är det försent?
  2. 1
    Nattsömn och Belly Bandit Hej igen,

    nu har jag fått krafterna tillbaka! Har varit lite trött pga att lillen hållt mig vaken om nätterna men nu känns det bättre. Antar att det inte finns några hemliga knep för att få dem att sova länge under nattetid.....?

    undrar även om det är nån av er som använt en belly bandit som ska hjälpa magen att dra in sig?

    funkar den? när ska man börja med den? jag fick ju vår lilla kille för 2 veckor sen är det försent?
  3. Medlem sedan
    Mar 2011
    #2
    Är också nyfiken på belly bandit
  4. 2
    Är också nyfiken på belly bandit
  5. Medlem sedan
    Jul 2008
    #3
    Jag har en belly bandit som jag använde första två veckorna, och den var superbra! Jag satte på mig min nån timme efter födseln då det var skönt med nåt som höll allt på plats och gav ryggen lite stöd när man var uppe och rörde sig.

    Sen har den hjälpt till att dra ihop magen nåt fantastiskt. Efter en vecka var mycket av magen borta, och efter två veckor syntes det inte längre att jag nyligen varit gravid med tvillingar och ja...stor som ett hus. (Att sen huden fortfarande behöver dra ihop sig är en annan femma...) Kan rekommenderas! Och jag har för mig att de ska hjälpa även om man börjar lite senare med dem. De kostar ju en del så om man kan köpa billigare på blocket eller liknande är det kanske att rekommendera. Så gjorde jag i alla fall...

    Och angående nattsömnen........ tryck i dem ordentligt precis innan sängdags!
  6. 3
    Jag har en belly bandit som jag använde första två veckorna, och den var superbra! Jag satte på mig min nån timme efter födseln då det var skönt med nåt som höll allt på plats och gav ryggen lite stöd när man var uppe och rörde sig.

    Sen har den hjälpt till att dra ihop magen nåt fantastiskt. Efter en vecka var mycket av magen borta, och efter två veckor syntes det inte längre att jag nyligen varit gravid med tvillingar och ja...stor som ett hus. (Att sen huden fortfarande behöver dra ihop sig är en annan femma...) Kan rekommenderas! Och jag har för mig att de ska hjälpa även om man börjar lite senare med dem. De kostar ju en del så om man kan köpa billigare på blocket eller liknande är det kanske att rekommendera. Så gjorde jag i alla fall...

    Och angående nattsömnen........ tryck i dem ordentligt precis innan sängdags!

Liknande trådar

  1. Belly Bandit?
    By KRÅKA in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-07-02, 12:06
  2. Belly Bandit?
    By KRÅKA in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-06-20, 08:38
  3. Belly Bandit?
    By KRÅKA in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-19, 22:25
  4. Belly bandit?
    By Malla m E in forum Förlossning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-03, 11:51
  5. Belly Bandit - kejsarsnitt?!
    By Elin Solstråle in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-09-08, 19:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar