Ensam här?
_1208 Augustibarn
  1. Z
    #1

    Ensam här?

    Ok jag tillhör eg. juli med bf 27 juli MEN jag har 2 barn innan och har gått över 16 och 8 dagar. Så jag hamnar säkert här iaf. Så jag är lite här och lite mer i juligruppen.
  2. 1
    Ensam här? Ok jag tillhör eg. juli med bf 27 juli MEN jag har 2 barn innan och har gått över 16 och 8 dagar. Så jag hamnar säkert här iaf. Så jag är lite här och lite mer i juligruppen.
  3. 3?!?
    #2
    Börjat spana lite här, hade ÄL i början på veckan men mår mysko så jag tror nästan jag får hoppa hit snart Har BIM 29/11 så ett tag kvar innan det är dax att testa...BF 7 augusti isf enligt AFF´s gravidkalender.
  4. 2
    Börjat spana lite här, hade ÄL i början på veckan men mår mysko så jag tror nästan jag får hoppa hit snart Har BIM 29/11 så ett tag kvar innan det är dax att testa...BF 7 augusti isf enligt AFF´s gravidkalender.
  5. 3?!?
    #3
    Börjar kännas lovande, växtvärk, illamående och skum smak i munnen + huvudvärk till och från
  6. 3
    Börjar kännas lovande, växtvärk, illamående och skum smak i munnen + huvudvärk till och från
  7. Z
    #4
    Spännande!! Uppdatera ofta!
  8. 4
    Spännande!! Uppdatera ofta!
  9. 3?!?
    #5
    Jag tror det satt på ett första halvhjärtat försök
    Har iofs inte testat och 1 vecka kvar till BIM men blir bara mer o mer övertygad för varje dag.
    Hade mens 5/11, sex 12 och 13, ÄL 15 men ändå är jag ganska säker på att ett litet frö finns där inne nu.
    Sitter och kämpar mot illamåendet och har växtvärk, fryser, trött men kan inte sova Bara kissnödigheten som inte dragit igång än...
  10. 5
    Jag tror det satt på ett första halvhjärtat försök
    Har iofs inte testat och 1 vecka kvar till BIM men blir bara mer o mer övertygad för varje dag.
    Hade mens 5/11, sex 12 och 13, ÄL 15 men ändå är jag ganska säker på att ett litet frö finns där inne nu.
    Sitter och kämpar mot illamåendet och har växtvärk, fryser, trött men kan inte sova Bara kissnödigheten som inte dragit igång än...
  11. Z
    #6
    Spännnde! Testat än?
  12. 6
    Spännnde! Testat än?
  13. 3?!?
    #7
    Hihi näää inte än fredag tänkte jag tjuvtesta har inte BIM förrän 29 ju...
  14. 7
    Hihi näää inte än fredag tänkte jag tjuvtesta har inte BIM förrän 29 ju...
  15. 3?!?
    #8
    Testat idag men visade nget än Fast det är ju ett par dagar kvar till BIM så jag har inte gett upp hoppet helt
  16. 8
    Testat idag men visade nget än Fast det är ju ett par dagar kvar till BIM så jag har inte gett upp hoppet helt
  17. 3?!?
    #9
    Alltså är inte jag gravid så är det här historiens värsta fall av "skengraviditet" eller ett extremfall av PMS...tror jag har ALLA symtom man kan ha förutom jätteömma bröst Men vem har kommit på att PMS och graviditet ska kännas lika??? Så otroligt korkat!!!!!
    Jaja tisdagen närmar sig då är det dag 25 och mensen brukar komma men ibland dröjer den till dag 28 *suck*!!! Vill ju veta om det blir ytterliggare en jul med en massa strul med vad man kan äta utan att avslöja för alla eller om det är fritt fram att frossa i glögg, mögelostar och lax.
  18. 9
    Alltså är inte jag gravid så är det här historiens värsta fall av "skengraviditet" eller ett extremfall av PMS...tror jag har ALLA symtom man kan ha förutom jätteömma bröst Men vem har kommit på att PMS och graviditet ska kännas lika??? Så otroligt korkat!!!!!
    Jaja tisdagen närmar sig då är det dag 25 och mensen brukar komma men ibland dröjer den till dag 28 *suck*!!! Vill ju veta om det blir ytterliggare en jul med en massa strul med vad man kan äta utan att avslöja för alla eller om det är fritt fram att frossa i glögg, mögelostar och lax.
  19. Anonym ft
    #10
    Köp ädelost på tub, den är "godkänd" alkoholfri glögg får du väl dricka?! Laxen likaså, dock endast ajabaja för gravad!! Iofs, om laxen varit fryst innan tillagning funkar ju även det! Kolla www.slv.se efter deras rek annars har du många här som kan hjälpa! hoppas själv på ett pos test imorrn! Mensen är 4 dgr sen..
  20. 10
    Köp ädelost på tub, den är "godkänd" alkoholfri glögg får du väl dricka?! Laxen likaså, dock endast ajabaja för gravad!! Iofs, om laxen varit fryst innan tillagning funkar ju även det! Kolla www.slv.se efter deras rek annars har du många här som kan hjälpa! hoppas själv på ett pos test imorrn! Mensen är 4 dgr sen..
  21. 3?!?
    #11
    Hihihi tack för mattipsen Blir lite svårt bara att smussla med en massa släkt runt omkring ...
    Håller tummarna för att du får testen idag då så du kan testa POSITIVT imorgon
    Jag ska handla test imorgon, har BIM då (eller senast på fredag) får se om jag "slösar" bort ett test direkt eller om jag ska vänta till onsdag morgon? Tror iofs inte att jag kan hålla mig så jag får väl köpa en hel flock med tester
  22. 11
    Hihihi tack för mattipsen Blir lite svårt bara att smussla med en massa släkt runt omkring ...
    Håller tummarna för att du får testen idag då så du kan testa POSITIVT imorgon
    Jag ska handla test imorgon, har BIM då (eller senast på fredag) får se om jag "slösar" bort ett test direkt eller om jag ska vänta till onsdag morgon? Tror iofs inte att jag kan hålla mig så jag får väl köpa en hel flock med tester

Liknande trådar

  1. Leva ensam eller ensam
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-11-25, 20:17
  2. Ensam gravid/ensam förälder som bloggar?
    By Apelito in forum Ensamförälder
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-10, 12:54
  3. ensam
    By ungdomlig trebarnsm in forum Pappasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-09, 18:12
  4. Ensam hemma, heeelt ensam!
    By Winnertaco in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 14:09
  5. ensam
    By marija in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-24, 11:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar