senare uppdatering
_1009 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    senare uppdatering

    kom ju på att jag inte berättat här inne. =) Lille Kalle är här, han kom 23.59 den 9 nov. Eller ja så liten var han ju inte, 4292 och 52

    Blev till slut inlagd på förlossningen pga havandeskapsförgiftningen och efter 6 dagar igångsatt. Den här gången gick det bra till 6-7 cm sen stannade allt av och det slutade med snitt.
    Vi blev tyvärr kvar på sjukhuset tills för någon dag sen men nu mår alla bra och vi är hemma och njuter av tillvaron vi med.

    Anna är lite förundrad över vem det är i mitt knä men än så länge gör hon inga utfall mot honom =)
    Hoppas allt är bra med er andra.
  2. 1
    senare uppdatering kom ju på att jag inte berättat här inne. =) Lille Kalle är här, han kom 23.59 den 9 nov. Eller ja så liten var han ju inte, 4292 och 52

    Blev till slut inlagd på förlossningen pga havandeskapsförgiftningen och efter 6 dagar igångsatt. Den här gången gick det bra till 6-7 cm sen stannade allt av och det slutade med snitt.
    Vi blev tyvärr kvar på sjukhuset tills för någon dag sen men nu mår alla bra och vi är hemma och njuter av tillvaron vi med.

    Anna är lite förundrad över vem det är i mitt knä men än så länge gör hon inga utfall mot honom =)
    Hoppas allt är bra med er andra.
  3. jagbarajag
    #2
    Åh så härligt! Stort grattis till lilla killen!!!
  4. 2
    Åh så härligt! Stort grattis till lilla killen!!!
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    gratulerar till myspys (och fler vakna nätter!) med bebis!
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
  6. 3
    gratulerar till myspys (och fler vakna nätter!) med bebis!
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Grattis!
  8. 4
    Grattis!

Liknande trådar

  1. oj två år senare
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 12:39
  2. Tre år senare...
    By två sillar in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-17, 19:08
  3. Ses senare
    By Valerina in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-13, 16:07
  4. 10 km senare
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-07, 13:10
  5. 2 st VUL senare
    By Majjen in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 14:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar