paketkalender
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2008
    #1

    paketkalender

    Det var lite prat om paketkalender nedan. Här ät ett tips på en http://www.paketkalender.se/index.ph...mart&Itemid=57 jag har köpt den med klädnypor, den är jättefin tycker jag. Så kan man köpa påsar där också i olika storlekar. Man kan också köpa själva presenterna, men jag tyckte de passade barn lite äldre än våra marsipaner.

    Jag har köpt presenterna separat. Det blev en del små bilar, målarböcker, kritor, stickers, vattenfärger, ett elektriskt lok, sax, penslar och memo. Sen ska det bli några ckokladtomtar och kanske någon bok. Klart! :-)
  2. 1
    paketkalender Det var lite prat om paketkalender nedan. Här ät ett tips på en http://www.paketkalender.se/index.ph...mart&Itemid=57 jag har köpt den med klädnypor, den är jättefin tycker jag. Så kan man köpa påsar där också i olika storlekar. Man kan också köpa själva presenterna, men jag tyckte de passade barn lite äldre än våra marsipaner.

    Jag har köpt presenterna separat. Det blev en del små bilar, målarböcker, kritor, stickers, vattenfärger, ett elektriskt lok, sax, penslar och memo. Sen ska det bli några ckokladtomtar och kanske någon bok. Klart! :-)
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Det var en fin kalender som du köpt till Johan. Min mamma ringde häromdagen o ville göra en kalender till T då de större barnen fått varsin broderad kalender. Men jag har jun redan köpt en till honom för att den ska matcha mitt kök
    Jag har nog bara paket till max 10 dagar ännu men jag får leta vidare.
  4. 2
    Det var en fin kalender som du köpt till Johan. Min mamma ringde häromdagen o ville göra en kalender till T då de större barnen fått varsin broderad kalender. Men jag har jun redan köpt en till honom för att den ska matcha mitt kök
    Jag har nog bara paket till max 10 dagar ännu men jag får leta vidare.
  5. Medlem sedan
    Jul 2006
    #3
    Vet inte riktigt vilken du menade (fanns flera på sidan) men de var fina allihop. Mysigt med paketkalender tycker våra barn. I år blir det dock lite latemans-variant här hemma. Jag hinner helt enkelt inte fixa och slå in en massa små paket. Har lite svårt att få vardagen att gå ihop ändå. Ellen får en sån här http://www.hiko.se/Leksaker/Varugrup...skalender-2011
  6. 3
    Vet inte riktigt vilken du menade (fanns flera på sidan) men de var fina allihop. Mysigt med paketkalender tycker våra barn. I år blir det dock lite latemans-variant här hemma. Jag hinner helt enkelt inte fixa och slå in en massa små paket. Har lite svårt att få vardagen att gå ihop ändå. Ellen får en sån här http://www.hiko.se/Leksaker/Varugrup...skalender-2011
  7. Medlem sedan
    Jul 2008
    #4
    den var också fin, billig med! jag sliper slå in paketen då man hänger dem i påsar, det tyckte jag var bra. Jag förstår att man inte hinner/orkar fast jag har inte lagt ner så mycket tid. Blev lite inköp på brio i osby, och en runda på maxi.
  8. 4
    den var också fin, billig med! jag sliper slå in paketen då man hänger dem i påsar, det tyckte jag var bra. Jag förstår att man inte hinner/orkar fast jag har inte lagt ner så mycket tid. Blev lite inköp på brio i osby, och en runda på maxi.
  9. Medlem sedan
    Jul 2008
    #5
    min mamma broderade till oss när vi var små (men hon gjorde inget annat än handarbetade nästan :-). Fast det var "bara" godis i våran. fick inte plats med större grejor i den.
  10. 5
    min mamma broderade till oss när vi var små (men hon gjorde inget annat än handarbetade nästan :-). Fast det var "bara" godis i våran. fick inte plats med större grejor i den.

Liknande trådar

  1. Paketkalender?
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2011-11-11, 11:25
  2. Paketkalender
    By Gullan m 3 ungar in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 09:04
  3. Paketkalender
    By Mme_Knorr in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 18:19
  4. Min paketkalender
    By MiaMaria in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 15:30
  5. Paketkalender?
    By Fanny m Jacob in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 21:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar