Tassar in på tå..
_1208 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    Tassar in på tå..

    har precis plussat och har räknat på datum och vissa säger 30-31 Juli andra 1 Augusti så jag tänker hänga i båda grupperna
    Första gången jag är gravid och hoppas det går hela vägen utan några tråkigheter. Helt ny i "ankomstgruppandet" och hoppas på massa goa tjejer som kan guida mig i graviditetsdjungeln och följas åt i sitt "välsignade" tillstånd
  2. 1
    Tassar in på tå.. har precis plussat och har räknat på datum och vissa säger 30-31 Juli andra 1 Augusti så jag tänker hänga i båda grupperna
    Första gången jag är gravid och hoppas det går hela vägen utan några tråkigheter. Helt ny i "ankomstgruppandet" och hoppas på massa goa tjejer som kan guida mig i graviditetsdjungeln och följas åt i sitt "välsignade" tillstånd
  3. 3?!?
    #2
    Säger Grattis här oxå då Hoppas att jag snart oxå får flytta hit, känns som en evighet till BIM men tänkte tjuvtesta på fredag
  4. 2
    Säger Grattis här oxå då Hoppas att jag snart oxå får flytta hit, känns som en evighet till BIM men tänkte tjuvtesta på fredag
  5. Medlem sedan
    Oct 2010
    #3
    Hahaha Tack igen! Hoppas du kommer snarast, det ekar lite här inne. Jag tjuvtestade på BIM -6 och fick svagt + sedan dess har det bara blivit starkare. Så hoppas det blir en underbar +ig början på helgen!
  6. 3
    Hahaha Tack igen! Hoppas du kommer snarast, det ekar lite här inne. Jag tjuvtestade på BIM -6 och fick svagt + sedan dess har det bara blivit starkare. Så hoppas det blir en underbar +ig början på helgen!
  7. Z
    #4
    Varmt välkommen!! jag hoppar också mellan grupperna. Än verkar vi vara ensamma plussare här. Men det lär ju ramla in snart!
  8. 4
    Varmt välkommen!! jag hoppar också mellan grupperna. Än verkar vi vara ensamma plussare här. Men det lär ju ramla in snart!
  9. Medlem sedan
    Oct 2010
    #5
    Hej! Tackar för det varma välkomnandet och grattis till plusset! Har du barn sedan tidigare?
  10. 5
    Hej! Tackar för det varma välkomnandet och grattis till plusset! Har du barn sedan tidigare?
  11. Z
    #6
    Ja jag har 2 döttrar. 6 och 2 år.
  12. 6
    Ja jag har 2 döttrar. 6 och 2 år.
  13. Z
    #7
    PS, jag frågar inte dig eftersom jag ser på bf listan att det är ditt första. När ska det trilla in fler folk??
  14. 7
    PS, jag frågar inte dig eftersom jag ser på bf listan att det är ditt första. När ska det trilla in fler folk??
  15. Medlem sedan
    Oct 2010
    #8
    Det verkar väldigt glest just nu, men det kommer nog med tiden.
  16. 8
    Det verkar väldigt glest just nu, men det kommer nog med tiden.
  17. 3?!?
    #9
    Är nog ni som dels måste testat tidigt och dels har tidig BF ;D
    Jag har BIM på tisdag och har fått BF 7 resp 9 augusti så det trillar nog in mer folk så småningom ska ni se, borde ju börja bli fler och fler nu efterhand som mensen uteblir ju..
  18. 9
    Är nog ni som dels måste testat tidigt och dels har tidig BF ;D
    Jag har BIM på tisdag och har fått BF 7 resp 9 augusti så det trillar nog in mer folk så småningom ska ni se, borde ju börja bli fler och fler nu efterhand som mensen uteblir ju..
  19. Medlem sedan
    Oct 2010
    #10
    Hoppas på att du trillar in nästa vecka då!
  20. 10
    Hoppas på att du trillar in nästa vecka då!
  21. 3?!?
    #11
    Tack, håll gärna en tumme eller två
  22. 11
    Tack, håll gärna en tumme eller två
  23. Anonym
    #12
    Grattis! Det är första gången för mig med. Jag har BF 3 augusti enligt den här sidan. Har inte mitt första besök för än i januari och tusen frågor snurrar. Vi är jätteglada över beskedet och samtidigt livrädda. Antar att det kan vara så i början?
  24. 12
    Grattis! Det är första gången för mig med. Jag har BF 3 augusti enligt den här sidan. Har inte mitt första besök för än i januari och tusen frågor snurrar. Vi är jätteglada över beskedet och samtidigt livrädda. Antar att det kan vara så i början?
  25. Medlem sedan
    Dec 2011
    #13
    Plussade i lördags. Enligt sidan beräknad till den 14 augusti.. de var ett efterlängtat plus, men desto svårare att tro att det är sant! Har ju symtom o redan från dag ett en stark känsla att nu blev de ett frö.. men ändå.. man vill så mycket att det nästan blir för bra för att vara sant
  26. 13
    Plussade i lördags. Enligt sidan beräknad till den 14 augusti.. de var ett efterlängtat plus, men desto svårare att tro att det är sant! Har ju symtom o redan från dag ett en stark känsla att nu blev de ett frö.. men ändå.. man vill så mycket att det nästan blir för bra för att vara sant

Liknande trådar

  1. Tassar in hit
    By Isa in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-01, 18:43
  2. Tassar in
    By Annanym in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-30, 14:28
  3. Tassar in...
    By Anni i Perth in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-12-27, 17:42
  4. *tassar in*
    By MAJa in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-21, 20:16
  5. Tassar in här nu...
    By AnnLo o lillAgnes in forum _0607 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 13:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar