Rita gubbar?
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Rita gubbar?

    Kan era barn rita gubbar?

    Astrid kan inte det iaf men jag kom att tänka på nu att storasyster ritade gubbar när hon var 2,5 år och det var tydligen väldigt tidigt och när hon var 2 år och 10 mån ritade hon riktigt snygga huvudfotingar.

    Så jag blev lite nyfiken på om vi har några marsipaner som är grymma på att rita?!
  2. 1
    Rita gubbar? Kan era barn rita gubbar?

    Astrid kan inte det iaf men jag kom att tänka på nu att storasyster ritade gubbar när hon var 2,5 år och det var tydligen väldigt tidigt och när hon var 2 år och 10 mån ritade hon riktigt snygga huvudfotingar.

    Så jag blev lite nyfiken på om vi har några marsipaner som är grymma på att rita?!
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2
    Nä inte min, det blir mest cirklar och streck! Fint men inga gubbar!
  4. 2
    Nä inte min, det blir mest cirklar och streck! Fint men inga gubbar!
  5. Medlem sedan
    Jul 2008
    #3
    Hilda har faktiskt ritat en huvudfoting, den föreställde pappa som borrade! Blev lite imponerad när hon ritade gubben och när jag frågade var armar och ben var så ritade hon helt sonika dit dem! Han fick till och med ögon och öron också! Hon ritade den för ca en månad sen och har nog inte ritat nån fler vad jag kan minnas!
  6. 3
    Hilda har faktiskt ritat en huvudfoting, den föreställde pappa som borrade! Blev lite imponerad när hon ritade gubben och när jag frågade var armar och ben var så ritade hon helt sonika dit dem! Han fick till och med ögon och öron också! Hon ritade den för ca en månad sen och har nog inte ritat nån fler vad jag kan minnas!
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    ja där ser man!

    Visst är det coolt med huvudfotingar? Jag blev nästan besviken när stortjejen slutade rita såna.
  8. 4
    ja där ser man!

    Visst är det coolt med huvudfotingar? Jag blev nästan besviken när stortjejen slutade rita såna.
  9. Medlem sedan
    Nov 2008
    #5
    Har du sparta teckningen? Kan vara kul att ha som minne.
  10. 5
    Har du sparta teckningen? Kan vara kul att ha som minne.
  11. Medlem sedan
    Jul 2008
    #6
    Det är verkligen superhäftigt, man inser ju också att man har en stor tjej nu!!! Nä de får aldrig sluta rita dem, jag väntar med spänning på flera!
  12. 6
    Det är verkligen superhäftigt, man inser ju också att man har en stor tjej nu!!! Nä de får aldrig sluta rita dem, jag väntar med spänning på flera!
  13. Medlem sedan
    Jul 2008
    #7
    jo den är faktiskt inramad! Den blev en present till Andreas i farsdagpresent..
  14. 7
    jo den är faktiskt inramad! Den blev en present till Andreas i farsdagpresent..
  15. Medlem sedan
    Jul 2006
    #8
    Nope, inte min marsipan ännu. Hon kludder-ritar mest. Men samma sak här, storasyster ritade huvudfotingar vid den här åldern men hon var också tidig... Däremot pärlar Ellen jättefint med små små pärlor vilket imponerar lite på mig.
  16. 8
    Nope, inte min marsipan ännu. Hon kludder-ritar mest. Men samma sak här, storasyster ritade huvudfotingar vid den här åldern men hon var också tidig... Däremot pärlar Ellen jättefint med små små pärlor vilket imponerar lite på mig.
  17. Medlem sedan
    Dec 2005
    #9
    ja det är imponerande

    A fixar bara de stora indianpärlorna
  18. 9
    ja det är imponerande

    A fixar bara de stora indianpärlorna
  19. Medlem sedan
    Jul 2008
    #10
    Johan ritar solar...det är som en huvudfoting fast med många ben! Gills det? ;-)
  20. 10
    Johan ritar solar...det är som en huvudfoting fast med många ben! Gills det? ;-)
  21. Medlem sedan
    Mar 2011
    #11
    inga gubbar här ännu. Emma ritar runda små ringar och taggar just nu
  22. 11
    inga gubbar här ännu. Emma ritar runda små ringar och taggar just nu
  23. Medlem sedan
    Feb 2007
    #12
    Inte ens i närheten av det hehe. Storasyster ritar däremot mycket tjejer, med en väldigt tydlig snippa på alla hängande under kjolen. :P
  24. 12
    Inte ens i närheten av det hehe. Storasyster ritar däremot mycket tjejer, med en väldigt tydlig snippa på alla hängande under kjolen. :P
  25. Medlem sedan
    Dec 2005
    #13
    haha det låter som snygga tjejer det
  26. 13
    haha det låter som snygga tjejer det

Liknande trådar

  1. Rita gubbar
    By Anonym in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-04, 13:24
  2. Olivia kan rita gubbar!
    By malwa in forum _0606 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 20:26
  3. Att rita
    By Saelha in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-08, 20:28
  4. Rita
    By Mia m Jesper o lille in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 16:28
  5. Rita på tyg?
    By lili m c + bf 7/4 in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 18:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar