14-åriga pojkar,
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    14-åriga pojkar,

    vad vill sådana ha i födelsedagspresent? Det ska inte vara för dyrt eller tungt. Schyssta kalsonger? En t-shirt? Handlar man på vuxenavdelningen?
  2. 1
    14-åriga pojkar, vad vill sådana ha i födelsedagspresent? Det ska inte vara för dyrt eller tungt. Schyssta kalsonger? En t-shirt? Handlar man på vuxenavdelningen?
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    En SuperDry-sweatshirt vill de ha. Finns bara på vuxenavdelning. När jag köpte en åt min son nr 1 (11) blev det en XS på damavdelningen. Men min 14-årige gudson, som är 195 cm lång, fick en L från herravdelningen som han blev mycket glad för.
  4. 2
    En SuperDry-sweatshirt vill de ha. Finns bara på vuxenavdelning. När jag köpte en åt min son nr 1 (11) blev det en XS på damavdelningen. Men min 14-årige gudson, som är 195 cm lång, fick en L från herravdelningen som han blev mycket glad för.
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Tack! En sweatshirt från SuperDry låter lite över budgeten, men en t-shirt därifrån kan det nog bli. L på herravdelningen låter stort, det här är en rätt tanig 14-åring. Smart att kolla damavdelningen!
  6. 3
    Tack! En sweatshirt från SuperDry låter lite över budgeten, men en t-shirt därifrån kan det nog bli. L på herravdelningen låter stort, det här är en rätt tanig 14-åring. Smart att kolla damavdelningen!
  7. Medlem sedan
    Oct 2002
    #4
    Fast T-shirtarna från damavdelningen funkar nog inte på pojkar, de är uppenbart damsydda. Men det finns ju S på herravdelningen också.
    Min son nr 1 är alldeles galen i superdry, så jag funderar på att köpa en hoodie åt mig själv, så kommer han inte vilja att ha flera (eller så snor han min).
  8. 4
    Fast T-shirtarna från damavdelningen funkar nog inte på pojkar, de är uppenbart damsydda. Men det finns ju S på herravdelningen också.
    Min son nr 1 är alldeles galen i superdry, så jag funderar på att köpa en hoodie åt mig själv, så kommer han inte vilja att ha flera (eller så snor han min).
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Jag funderade på det, om det var någon skillnad i modellerna, men en x-small eller small på herr borde funka!
  10. 5
    Jag funderade på det, om det var någon skillnad i modellerna, men en x-small eller small på herr borde funka!

Liknande trådar

  1. Julklappar till era 8-åriga pojkar...
    By Anonym in forum _01 Höstbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-01-01, 20:00
  2. Ni med 3-4-åriga pojkar..
    By Silverkarin in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 10:29
  3. Kläder till 7-åriga pojkar
    By Milla22 in forum Småbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2007-08-19, 18:49
  4. Boktips till 11 åriga pojkar
    By Marcusmamma in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 09:14
  5. Ni med 6-åriga pojkar!
    By Mina75 med L00, L02, L05 in forum Mammasnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 19:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar