Sååå stolt!
_1108 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    Sååå stolt!

    Tänk att en sånn liten sak ( stor för en 3 månaders bebis) som att vända på sig kan få en att bli så stolt över sin son! Han är så duktig och det känns som om det händer saker varje dag!

    Hur går det för er små?
  2. 1
    Sååå stolt! Tänk att en sånn liten sak ( stor för en 3 månaders bebis) som att vända på sig kan få en att bli så stolt över sin son! Han är så duktig och det känns som om det händer saker varje dag!

    Hur går det för er små?
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Vad duktigt!!!
    Ja, det är häftigt, fast med andra barnet missar man en massa, känns det som. Det är så mycker runt omkring hela tiden. Gunnar är tidig med det fysiska, precis som hans syster också var. Hän vände sig första gången vid 7-8 veckor. Förflyttar sig lite framåt, någon meter på 10 minuter eller så... Sitter även utan stöd korta stnder och sitter gärna i barnstolen medan vi äter. Skrattade högt gjorde han också tidigt, 7 veckor nånting. Nu är han 3 månader och 1 vecka.
    Med dottern var det kul att hon var tidig. Men när hon klättrade upp på spisen via handtagen vid 11 månaders ålder hade jag hellre önskat att hon var lite lugnare. Nu är hon 2 år och 3 månader och är alltid den som klättrar högst och spinger fortast, även om dom hon leker med är över 3 och 4 år... Det är som sagt fint att se hur ens barn utvecklas, men för min del hade det gärna fått gå lite långsammare...
  4. 2
    Vad duktigt!!!
    Ja, det är häftigt, fast med andra barnet missar man en massa, känns det som. Det är så mycker runt omkring hela tiden. Gunnar är tidig med det fysiska, precis som hans syster också var. Hän vände sig första gången vid 7-8 veckor. Förflyttar sig lite framåt, någon meter på 10 minuter eller så... Sitter även utan stöd korta stnder och sitter gärna i barnstolen medan vi äter. Skrattade högt gjorde han också tidigt, 7 veckor nånting. Nu är han 3 månader och 1 vecka.
    Med dottern var det kul att hon var tidig. Men när hon klättrade upp på spisen via handtagen vid 11 månaders ålder hade jag hellre önskat att hon var lite lugnare. Nu är hon 2 år och 3 månader och är alltid den som klättrar högst och spinger fortast, även om dom hon leker med är över 3 och 4 år... Det är som sagt fint att se hur ens barn utvecklas, men för min del hade det gärna fått gå lite långsammare...

Liknande trådar

  1. Sååå stolt över mig själv!!!
    By - Lillan - in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-05, 20:12
  2. Vet ni, jag är sååå stolt över min son
    By poesi in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-01-17, 00:24
  3. Sååå stolt!!
    By Cia & Emma in forum _99 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-12, 22:13
  4. Sååå stolt, Tentan klarad med MARGINAL
    By *Polgara* in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 09:39
  5. E sååå stolt :-)
    By Sanna in forum _0307 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 15:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar