hur har ni det?
_1107 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    hur har ni det?

    Oj tänk att fyra månader har gått!
    Jag har inte direkt skrivit här på lääänge! Hade det lite tufft i slutet av graviditeten och har haft det lite tufft ett tag! Men nu är det bättring

    Så jag tänkte presentera min bebis lite för er!

    Lilly föddes efter en igångsättning 26/7
    52cm lång och 4125 tung!
    Lilly är en glad bebis som skrattar och ler mycket!
    Ligga på golvet är ingen hit men kan stå ut med det ibland!
    Hon har inte fått in snittsen med att vända på sig men rullar ibland över från mage till rygg, av olyckshändelse!
    Lilly tycker inte om napp utan vill helst använda mamma som snutte.
    Favoritsysslan är amningstid eller sitta i vagnen och titta medans mamma kör runt!

    Det var lite om Lilly

    Hur har ni det
  2. 1
    hur har ni det? Oj tänk att fyra månader har gått!
    Jag har inte direkt skrivit här på lääänge! Hade det lite tufft i slutet av graviditeten och har haft det lite tufft ett tag! Men nu är det bättring

    Så jag tänkte presentera min bebis lite för er!

    Lilly föddes efter en igångsättning 26/7
    52cm lång och 4125 tung!
    Lilly är en glad bebis som skrattar och ler mycket!
    Ligga på golvet är ingen hit men kan stå ut med det ibland!
    Hon har inte fått in snittsen med att vända på sig men rullar ibland över från mage till rygg, av olyckshändelse!
    Lilly tycker inte om napp utan vill helst använda mamma som snutte.
    Favoritsysslan är amningstid eller sitta i vagnen och titta medans mamma kör runt!

    Det var lite om Lilly

    Hur har ni det
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    Hi hi vad lustigt, kunde varit jag som skrev inlägget. Jag har också en liten Lilly född 19/7 och tja vad ska jag säga om henne mer än att jag instämmer i allt du skriver Min vill bara amma och tutta på mig, försöker ibland vända sig, skrattar mycket och vill gärna sitta upp. Älskar att åka vagn och titta i böcker och lyssna när jag läser och sjunger för henne och hon pratar gärna själv också Vägde vid 4mån kontrollen 7300 gram och var 64 cm lång, hon är med råge störst vid sin ålder av alla mina tre barn. Ska byta blöjor till 4 och hon har 68-74 i kläder
    Kramizar
  4. 2
    Hi hi vad lustigt, kunde varit jag som skrev inlägget. Jag har också en liten Lilly född 19/7 och tja vad ska jag säga om henne mer än att jag instämmer i allt du skriver Min vill bara amma och tutta på mig, försöker ibland vända sig, skrattar mycket och vill gärna sitta upp. Älskar att åka vagn och titta i böcker och lyssna när jag läser och sjunger för henne och hon pratar gärna själv också Vägde vid 4mån kontrollen 7300 gram och var 64 cm lång, hon är med råge störst vid sin ålder av alla mina tre barn. Ska byta blöjor till 4 och hon har 68-74 i kläder
    Kramizar
  5. Medlem sedan
    Sep 2011
    #3
    Glömde, Lilly föddes tre veckor för tidigt, skulle ha kommit 6/8
  6. 3
    Glömde, Lilly föddes tre veckor för tidigt, skulle ha kommit 6/8
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    Vad kul med en till Lilly
    Min Lilly är oxå en stor tjej!
    Men väldigt försiktig av sig! hon har precis börjat vända sig från mage till rygg men det går i slowmotion haha sen blir hon överlycklig när hon lyckas


    Kram
  8. 4
    Vad kul med en till Lilly
    Min Lilly är oxå en stor tjej!
    Men väldigt försiktig av sig! hon har precis börjat vända sig från mage till rygg men det går i slowmotion haha sen blir hon överlycklig när hon lyckas


    Kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar