Alltså, sax borde inte finnas...
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Alltså, sax borde inte finnas...

    ... i vårt hem! Nu rök ungens hår ikväll. Tre ungar har jag uppfostrat o i stort sett allt hår som har klippts har jag stått för. Men nu är Lillflisan näst intill kal på bakhuvudet... Och sladden till min lilla mus till bärbara datorn är ett minne blott... eller sladden o kontakten o musen finns ju kvar, men dom sitter inte ihop...
    Jo, det ringde ett samtal som visade sig vara viktigt och jag släppte på kollen... Kan nån skicka lite väx-upp-olja, för jag vill hoppa över året mellan tre och fyra, vill gärna få en 4,5åring, då kanske hon fått lite förstånd? Tur att hon är så himla söt... (och det klippta håret syns inte framifrån )
  2. 1
    Alltså, sax borde inte finnas... ... i vårt hem! Nu rök ungens hår ikväll. Tre ungar har jag uppfostrat o i stort sett allt hår som har klippts har jag stått för. Men nu är Lillflisan näst intill kal på bakhuvudet... Och sladden till min lilla mus till bärbara datorn är ett minne blott... eller sladden o kontakten o musen finns ju kvar, men dom sitter inte ihop...
    Jo, det ringde ett samtal som visade sig vara viktigt och jag släppte på kollen... Kan nån skicka lite väx-upp-olja, för jag vill hoppa över året mellan tre och fyra, vill gärna få en 4,5åring, då kanske hon fått lite förstånd? Tur att hon är så himla söt... (och det klippta håret syns inte framifrån )
  3. Medlem sedan
    Oct 2003
    #2
    Hahaha Inte bara min som numera är en Skalle-Pär alltså?
    Har inte nåt tålamod eller ork att dela med mig av, hehe...(den här ungen alltså...ojojoj) men KRAMAR kan du få <3
  4. 2
    Hahaha Inte bara min som numera är en Skalle-Pär alltså?
    Har inte nåt tålamod eller ork att dela med mig av, hehe...(den här ungen alltså...ojojoj) men KRAMAR kan du få <3
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    haha

    Ja jag tycker nog också att 2,5 åringar är de jobbigaste för de känns rätt gränslösa.

    Samtidigt är de ju skitmysiga. Igår kväll när jag la Astrid låg jag bredvid henne och hon klappade mig så mjukt och försiktigt.
  6. 3
    haha

    Ja jag tycker nog också att 2,5 åringar är de jobbigaste för de känns rätt gränslösa.

    Samtidigt är de ju skitmysiga. Igår kväll när jag la Astrid låg jag bredvid henne och hon klappade mig så mjukt och försiktigt.
  7. Medlem sedan
    Jul 2006
    #4
    Oj, avancerat. Ellen kan inte klippa ännu (och jag har inte direkt satt henne i hårdträning).
  8. 4
    Oj, avancerat. Ellen kan inte klippa ännu (och jag har inte direkt satt henne i hårdträning).
  9. Medlem sedan
    Nov 2008
    #5
    Oops! Inget kul alls när håret blir klippt av dem själva eller andra barn. Bjuder du på en bild?
    Här höll det på att ryka en gardin igår. Jag har köpt nya gardiner och skulle lägga upp alla 8 längderna. Rätt som det är fick T tag i tygsaxen o tänkte klippa gardinen mitt av. Som tur var var jag snabb som en vessla o lyckades hindra honom
    Om du får tag på väx upp olja så ge inte för mycket för då kankse du får en tonåring
    Och får du tag på olja så sänd lite till mig. Min tonåring får gärna bli vuxen
  10. 5
    Oops! Inget kul alls när håret blir klippt av dem själva eller andra barn. Bjuder du på en bild?
    Här höll det på att ryka en gardin igår. Jag har köpt nya gardiner och skulle lägga upp alla 8 längderna. Rätt som det är fick T tag i tygsaxen o tänkte klippa gardinen mitt av. Som tur var var jag snabb som en vessla o lyckades hindra honom
    Om du får tag på väx upp olja så ge inte för mycket för då kankse du får en tonåring
    Och får du tag på olja så sänd lite till mig. Min tonåring får gärna bli vuxen

Liknande trådar

  1. migrän borde inte finnas
    By MYZOXE! in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-21, 22:34
  2. Borde finnas nya jackolåtar
    By bunozi in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-06-26, 10:08
  3. Alltså, borde jag inte gå ner?
    By anonym idag.... in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-20, 19:10
  4. Borde inte finnas!
    By JaxiBaxi in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 13:40
  5. Bebben borde eg inte finnas...
    By Jenny m trean v.10 in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-25, 18:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar