Maginfluensa....
1201 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Maginfluensa....

    Dottern har kräkts... Hon sitter nu nyduschad vid tv...
    Alltid vid denna tiden vid advent drabbas sonen el. dottern av maginfluensa. Konstigt att det kan träffa nästan på datumet varje år...?! Min pappa fyller i början av dec, & då har inte alla kunnat vara med & fira honom , därför kommer jag ihåg detta...
    Hoppas såklart att jag inte blir smittad( el någon annan av familjen)...HAde det en gång med någon av de andra barnen & det var verkligen ingen hit!!!
  2. 1
    Maginfluensa.... Dottern har kräkts... Hon sitter nu nyduschad vid tv...
    Alltid vid denna tiden vid advent drabbas sonen el. dottern av maginfluensa. Konstigt att det kan träffa nästan på datumet varje år...?! Min pappa fyller i början av dec, & då har inte alla kunnat vara med & fira honom , därför kommer jag ihåg detta...
    Hoppas såklart att jag inte blir smittad( el någon annan av familjen)...HAde det en gång med någon av de andra barnen & det var verkligen ingen hit!!!
  3. Medlem sedan
    Aug 2008
    #2
    Samma vecka i februari de senaste 2åren har hela familjen här däckat i kräksjuka... Något jag oroar mig lite för den här säsongen... Det är aldrig roligt med kräksjuka och verkligen inte när man har en nyföding hemma...
    Hoppas det inte blir något långvarigt för din dotter...
  4. 2
    Samma vecka i februari de senaste 2åren har hela familjen här däckat i kräksjuka... Något jag oroar mig lite för den här säsongen... Det är aldrig roligt med kräksjuka och verkligen inte när man har en nyföding hemma...
    Hoppas det inte blir något långvarigt för din dotter...
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Dottern har bara kräkts en gång & sen inget mera! =) Hon har ätit som vanligt hela dagen & varit pigg, så det måste ha varit en lindrig maginfluensa! Hoppas såklart att vi andra klarar oss!
    Hoppas ni slipper det i februari!!!
  6. 3
    Dottern har bara kräkts en gång & sen inget mera! =) Hon har ätit som vanligt hela dagen & varit pigg, så det måste ha varit en lindrig maginfluensa! Hoppas såklart att vi andra klarar oss!
    Hoppas ni slipper det i februari!!!
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    vad skönt att det verkade så lindrigt!
  8. 4
    vad skönt att det verkade så lindrigt!

Liknande trådar

  1. maginfluensa
    By Lollo_77 in forum _0905 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 01:27
  2. Maginfluensa
    By Sofia m Ludvig in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-28, 23:47
  3. maginfluensa
    By _emme_ in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-18, 15:43
  4. maginfluensa
    By anonymt namn in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-14, 20:42
  5. Urk för maginfluensa
    By Bea E in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 09:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar