Missfall?
_1208 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    Missfall?

    Usch jag är så ledsen... När jag torkade mig efter toalettbesök för en stund sedan vad det blod på papperet. Helt plötsligt känns det som om jag har mycket starkare "mensvärk" än innan. Antar att det är ett missfall i antågande, inte för att jag vet hur det ska kännas.

    Jag visste att det var för bra att vara sant. Jag som alltid har otur, varför skulle jag ha tur nu? Allt bara rasar för mig. Killen jobbar sent och kan inte komma ifrån, istället måste jag bita ihop rejält och hämta hans barn och laga mat. Jag vill bara ligga i en hög på golvet och gråta...
  2. 1
    Missfall? Usch jag är så ledsen... När jag torkade mig efter toalettbesök för en stund sedan vad det blod på papperet. Helt plötsligt känns det som om jag har mycket starkare "mensvärk" än innan. Antar att det är ett missfall i antågande, inte för att jag vet hur det ska kännas.

    Jag visste att det var för bra att vara sant. Jag som alltid har otur, varför skulle jag ha tur nu? Allt bara rasar för mig. Killen jobbar sent och kan inte komma ifrån, istället måste jag bita ihop rejält och hämta hans barn och laga mat. Jag vill bara ligga i en hög på golvet och gråta...
  3. Z
    #2
    nej nej nej!!!!!!!!!!!! fan också! Håll modet uppe, det är inte kört än. Blödningar kan vara helt ofarliga. Tänker på dig!
  4. 2
    nej nej nej!!!!!!!!!!!! fan också! Håll modet uppe, det är inte kört än. Blödningar kan vara helt ofarliga. Tänker på dig!
  5. Anonym
    #3
    Nej fy så trist
    Hoppas du får stanna..
  6. 3
    Nej fy så trist
    Hoppas du får stanna..
  7. 3?!?
    #4
    Näää fy vad hemskt, vet vad du går igenom KRAAAAM
  8. 4
    Näää fy vad hemskt, vet vad du går igenom KRAAAAM
  9. Medlem sedan
    Oct 2010
    #5
    Jag vill tacka alla er goa tjejer för att ni finns! Jag lydde allas råd och fick en tid direkt på morgonen. Min gynekolog gjorde ett VUL och såg fortfarande det lilla pyret i sin trygga säck. Han sa det såg ut som en normal graviditet och att den såg bra ut men att jag hade lite blod i livmodern som fortfarande kommer komma ut. Han tog blodprov och sa att det är så för vissa graviditeter även om det är blod med lite klumpar i, det kan vara att jag har för lågt progesteron nivå vilket kan göra att man får blödning och kramper. Jag ska ringa tillbaka ikväll och få svar om jag ska hämta ut receptet jag fick. Jag hoppas såklart att det är det och att jag får behålla pyret i magen.
    Fick även en ny tid för VUL den 15 dec istället för 21 dec, han tyckte inte jag skulle behöva gå och vara orolig i onödan. Så nu är det bara att hoppas att det håller sig och att jag slipper uppleva detta igen. Jag vet att om det är något fel så tar kroppen hand om det själv men att det ska göra så ont i själen när man tror det händer..
    Sitter nu och tittar på en bild av 1 cm jordnöten.
    I'm expecting the worst but hoping for a miracle.

    kramar till er alla
  10. 5
    Jag vill tacka alla er goa tjejer för att ni finns! Jag lydde allas råd och fick en tid direkt på morgonen. Min gynekolog gjorde ett VUL och såg fortfarande det lilla pyret i sin trygga säck. Han sa det såg ut som en normal graviditet och att den såg bra ut men att jag hade lite blod i livmodern som fortfarande kommer komma ut. Han tog blodprov och sa att det är så för vissa graviditeter även om det är blod med lite klumpar i, det kan vara att jag har för lågt progesteron nivå vilket kan göra att man får blödning och kramper. Jag ska ringa tillbaka ikväll och få svar om jag ska hämta ut receptet jag fick. Jag hoppas såklart att det är det och att jag får behålla pyret i magen.
    Fick även en ny tid för VUL den 15 dec istället för 21 dec, han tyckte inte jag skulle behöva gå och vara orolig i onödan. Så nu är det bara att hoppas att det håller sig och att jag slipper uppleva detta igen. Jag vet att om det är något fel så tar kroppen hand om det själv men att det ska göra så ont i själen när man tror det händer..
    Sitter nu och tittar på en bild av 1 cm jordnöten.
    I'm expecting the worst but hoping for a miracle.

    kramar till er alla
  11. Z
    #6
    Hurra!!!! Bättre besked än så kan ju ingen ge dig just nu. Skönt att du får komma tillbaka hyfsat snart. Tänker på er och håller alla tummar och tår!
  12. 6
    Hurra!!!! Bättre besked än så kan ju ingen ge dig just nu. Skönt att du får komma tillbaka hyfsat snart. Tänker på er och håller alla tummar och tår!
  13. 3?!?
    #7
    Åååh vilken underbar nyhet, här ska hållas tummar och tår tills jag får kramp, njut av bilden och dröm vidare <3
  14. 7
    Åååh vilken underbar nyhet, här ska hållas tummar och tår tills jag får kramp, njut av bilden och dröm vidare <3

Liknande trådar

  1. Missfall?
    By Hoppaspåbebis in forum Komplikationer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-21, 09:52
  2. Missfall
    By starlet1 in forum Änglabarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 23:38
  3. missfall=inget missfall!!!
    By loppan74 in forum _0805 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 08:26
  4. Varför missfall på missfall?
    By mantra in forum Missfall
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-17, 13:11
  5. Missfall???
    By anonymt namn in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 16:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar