Nr3 verkar gro..
_1208 Augustibarn
  1. Tidigt..
    #1

    Nr3 verkar gro..

    OM allt går "som det ska" blir det en liten trea ~1 augusti!
  2. 1
    Nr3 verkar gro.. OM allt går "som det ska" blir det en liten trea ~1 augusti!
  3. Z
    #2
    Grattis!! jag väntar också nr 3. Välkommen hit!
  4. 2
    Grattis!! jag väntar också nr 3. Välkommen hit!
  5. Tidigt..
    #3
    Var det "planerat" lr ett "hoppsan" som för oss?! Hur känner du inför en tredje graviditet? Jag har absolut inte landat i det än utan känner mig "dum"..
  6. 3
    Var det "planerat" lr ett "hoppsan" som för oss?! Hur känner du inför en tredje graviditet? Jag har absolut inte landat i det än utan känner mig "dum"..
  7. Z
    #4
    Det var väldigt planerat. Vi har vetat i många år att vi vill ha 3 barn med minst 3 år emellan. Känn dig inte dum, sååå många säger att barn nr 3 är livets bonus. Första barnet är en stor omställning (bli föräldrar) andra också (syskonrivalitet, inte lika mycket tid för barnen) men 3an är bara lycka. Hoppas du snart landar i att bli 3barnsmor. (om det nu inte är tvillningar.. iiihh)
  8. 4
    Det var väldigt planerat. Vi har vetat i många år att vi vill ha 3 barn med minst 3 år emellan. Känn dig inte dum, sååå många säger att barn nr 3 är livets bonus. Första barnet är en stor omställning (bli föräldrar) andra också (syskonrivalitet, inte lika mycket tid för barnen) men 3an är bara lycka. Hoppas du snart landar i att bli 3barnsmor. (om det nu inte är tvillningar.. iiihh)
  9. Tidigt..
    #5
    Har två söner, äldsta fyllde nyss 4& lilleman är nu 18månader.. Kommer bli ca 26 månader mellan yngste& bebis..
  10. 5
    Har två söner, äldsta fyllde nyss 4& lilleman är nu 18månader.. Kommer bli ca 26 månader mellan yngste& bebis..
  11. 3?!?
    #6
    Grattis!!!
  12. 6
    Grattis!!!
  13. Medlem sedan
    Oct 2010
    #7
    Grattis!!! Välkommen! Håller tummarna för dig! Om allt går okej är det samma datum för mig.
  14. 7
    Grattis!!! Välkommen! Håller tummarna för dig! Om allt går okej är det samma datum för mig.
  15. Medlem sedan
    Oct 2008
    #8
    Här är det också nr 3 på gång, har två söner på 8 och 10 sen tidigare.
  16. 8
    Här är det också nr 3 på gång, har två söner på 8 och 10 sen tidigare.

Liknande trådar

  1. Verkar som att jag hör hit
    By ny på sidan in forum _0907 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-25, 21:32
  2. + -0 verkar det som
    By ~Marie~ in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 08:27
  3. Det verkar som...
    By 3an in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 17:05
  4. Här verkar ni
    By miss X in forum Singelmingel
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 23:37
  5. Det verkar som om...
    By Basio in forum _0412 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-13, 10:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar