YES!!!
_1208 Augustibarn
  1. 3?!?
    #1

    YES!!!

    Testade nu ikväll och där blev ett svagt streck Ska testa igen imorgonbitti med morgonurin, hoppas på ett tydligare streck då.
    Kan inte tro att det är sant. Första "halvhjärtade" försöket med mys 2 dagar före ÄL och där satt den, trots att jag har fyllt 40

    Så snälla håll nu tummarna att det lilla fröet vill stanna hos mig, förra gången slutade i MF i v 9 så nu längtar jag till v 12.
  2. 1
    YES!!! Testade nu ikväll och där blev ett svagt streck Ska testa igen imorgonbitti med morgonurin, hoppas på ett tydligare streck då.
    Kan inte tro att det är sant. Första "halvhjärtade" försöket med mys 2 dagar före ÄL och där satt den, trots att jag har fyllt 40

    Så snälla håll nu tummarna att det lilla fröet vill stanna hos mig, förra gången slutade i MF i v 9 så nu längtar jag till v 12.
  3. Tidigt..
    #2
    Klart fröet ska gro!! Visst längtar man efter den "magiska" gränsen..
  4. 2
    Klart fröet ska gro!! Visst längtar man efter den "magiska" gränsen..
  5. Medlem sedan
    Oct 2010
    #3
    Jippi! Grattis!!! Vad roligt att ha dig i gruppen. Jag ska hålla tummarna för dig och du får hålla tummarna för mig. Önska man kunde hoppas direkt till v 12 så man slapp denna hemska oro.
  6. 3
    Jippi! Grattis!!! Vad roligt att ha dig i gruppen. Jag ska hålla tummarna för dig och du får hålla tummarna för mig. Önska man kunde hoppas direkt till v 12 så man slapp denna hemska oro.
  7. Z
    #4
    Grattis!!! Jag håller tummarna. Uppdatera imorgon.
  8. 4
    Grattis!!! Jag håller tummarna. Uppdatera imorgon.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar