Lillasyster
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    Lillasyster

    Tänkte bara titta in och säga att lillasyster har kommit nu. Hon föddes som planerat den 24 november med planerat snitt. Emma fick träffa sin lillasyster på söndagen och det var nog kärlek vid första ögonkastet. Hon verkligen älskar sin lillasyster och är hela tiden där och vill hjälpa till vid blöjbyten, amning, när hon tappat napp osv. All min oro var alltså i onödan Eller, än så länge iaf.

    Hoppas ni andra har det bra såhär i vintermörkret.
  2. 1
    Lillasyster Tänkte bara titta in och säga att lillasyster har kommit nu. Hon föddes som planerat den 24 november med planerat snitt. Emma fick träffa sin lillasyster på söndagen och det var nog kärlek vid första ögonkastet. Hon verkligen älskar sin lillasyster och är hela tiden där och vill hjälpa till vid blöjbyten, amning, när hon tappat napp osv. All min oro var alltså i onödan Eller, än så länge iaf.

    Hoppas ni andra har det bra såhär i vintermörkret.
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    jättegrattis till er nya lillasyster! Så klart Emma vill vara med.
  4. 2
    jättegrattis till er nya lillasyster! Så klart Emma vill vara med.
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Stort grattis!

    Vad mysigt det låter med en bebis och syskonkärlek
  6. 3
    Stort grattis!

    Vad mysigt det låter med en bebis och syskonkärlek
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    Grattis! kul att höra att allt gick bra. Jag tror att det kommer forsätta gå bra för stora syster. Delaktighet brukar vara en bra lösning :-)
    Fortsätt och njut!/Helena
  8. 4
    Grattis! kul att höra att allt gick bra. Jag tror att det kommer forsätta gå bra för stora syster. Delaktighet brukar vara en bra lösning :-)
    Fortsätt och njut!/Helena
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5
    Grattis!
  10. 5
    Grattis!
  11. Medlem sedan
    Jul 2008
    #6
    Stort grattis!
  12. 6
    Stort grattis!
  13. Medlem sedan
    Jul 2008
    #7
    Stort grattis!!
  14. 7
    Stort grattis!!
  15. Medlem sedan
    Sep 2008
    #8
    Grattis
  16. 8
    Grattis
  17. Medlem sedan
    Feb 2007
    #9
    Så underbart det låter! Jättestort grattis till er allihopa.
  18. 9
    Så underbart det låter! Jättestort grattis till er allihopa.
  19. Medlem sedan
    Jul 2006
    #10
    Stort grattis. Vad mysigt med en lillasyster!
  20. 10
    Stort grattis. Vad mysigt med en lillasyster!
  21. Medlem sedan
    Nov 2008
    #11
    Lite i efterhand sänder jag ett stort grattis till dig. Så mysigt med en liten bebis i familjen.
  22. 11
    Lite i efterhand sänder jag ett stort grattis till dig. Så mysigt med en liten bebis i familjen.
  23. Medlem sedan
    Mar 2011
    #12
    Tack alla! Vi bara myser här hemma. Vilken skillnad det är andra gången, så mycket enklare. Det är så skönt att Emma bara har reagerat positivt. Jag har bara oroat mig i onödan, hon är världens duktigaste och snällaste storasyster
  24. 12
    Tack alla! Vi bara myser här hemma. Vilken skillnad det är andra gången, så mycket enklare. Det är så skönt att Emma bara har reagerat positivt. Jag har bara oroat mig i onödan, hon är världens duktigaste och snällaste storasyster
  25. Medlem sedan
    Jul 2006
    #13
    Vad roligt att höra att det går så bra. Mellan våra tjejer har det alltid också funkat bra, från dag 1... men jag var också orolig innan vår 2:a föddes, för man vet ju aldrig hur de reagerar.
  26. 13
    Vad roligt att höra att det går så bra. Mellan våra tjejer har det alltid också funkat bra, från dag 1... men jag var också orolig innan vår 2:a föddes, för man vet ju aldrig hur de reagerar.

Liknande trådar

  1. Lillasyster är här
    By mamma till D & A in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-03, 09:23
  2. en lillasyster!
    By Ullu in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-09-15, 08:58
  3. Lillasyster
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 19:58
  4. Lillasyster heter ännu lillasyster
    By Cissi & lillasyster 11/5 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-06-30, 17:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar