msmilla
_1208 Augustibarn
  1. 3?!?
    #1

    msmilla

    Hur går det? Hoppas du har fått mer positiva besked och att du får stanna hos oss <3
  2. 1
    msmilla Hur går det? Hoppas du har fått mer positiva besked och att du får stanna hos oss <3
  3. Medlem sedan
    Oct 2010
    #2
    Proverna visade att jag hade progesteronbrist, så nu äter jag hormontabletter. Hoppas verkligen det hjälper!
    Jag hade 20 och han sa att det var lite lågt, har googlat runt och normalt ligger tydligen på 28. Nu är jag ju jätte nervös att det kommer betyda att chanserna inte är så stora längre. Men jag får helt enkelt ta en dag i taget och hoppas på det bästa. Tack för omtanken <3
  4. 2
    Proverna visade att jag hade progesteronbrist, så nu äter jag hormontabletter. Hoppas verkligen det hjälper!
    Jag hade 20 och han sa att det var lite lågt, har googlat runt och normalt ligger tydligen på 28. Nu är jag ju jätte nervös att det kommer betyda att chanserna inte är så stora längre. Men jag får helt enkelt ta en dag i taget och hoppas på det bästa. Tack för omtanken <3
  5. 3?!?
    #3
    Positivt tänkande...klart det går bra nu när du har fått tabletter och vet vad det är för fel.
    Kraam och jag fortsätter hålla tummar och tår
  6. 3
    Positivt tänkande...klart det går bra nu när du har fått tabletter och vet vad det är för fel.
    Kraam och jag fortsätter hålla tummar och tår
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar