Julklappstips till bebis
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Julklappstips till bebis

    Vad ska men ge till en bebis i julklapp?
    Jag tycker att det är helt onödigt men när tomten kommer med paket så bör nog bebisen också få ett precis som sina syskon (9, 6 och 4 år).

    Bitring från tomten tänkte jag - bra då har jag den saken ur världen. Men sen kom farmor och mormor och undrade vad han önskar sig. Puh...

    Är man nr 4 i skaran så finns mycket saker redan så jag är i behov av tips
  2. 1
    Julklappstips till bebis Vad ska men ge till en bebis i julklapp?
    Jag tycker att det är helt onödigt men när tomten kommer med paket så bör nog bebisen också få ett precis som sina syskon (9, 6 och 4 år).

    Bitring från tomten tänkte jag - bra då har jag den saken ur världen. Men sen kom farmor och mormor och undrade vad han önskar sig. Puh...

    Är man nr 4 i skaran så finns mycket saker redan så jag är i behov av tips
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Vi har kvar en oöppnad kartong med en färgglad bil som skramlar när den åker för 0-6 månader sedan tidigare så den skall hon få
  4. 2
    Vi har kvar en oöppnad kartong med en färgglad bil som skramlar när den åker för 0-6 månader sedan tidigare så den skall hon få
  5. Medlem sedan
    Mar 2011
    #3
    Jag hade nog också tänkt mig en bitring. Fast om man kollar i webshoppen här så finns det ju en hel del till småttingar med om man känner sig köpsugen. Tänkte nog att jag skulle köpa något i klädväg, finns så mycket gulligt och dessutom så växer den lilla damen så det knakar!Förstår att det är svårt när det redan finns saker från syskonen, men en bitring är ju aldrig fel.
  6. 3
    Jag hade nog också tänkt mig en bitring. Fast om man kollar i webshoppen här så finns det ju en hel del till småttingar med om man känner sig köpsugen. Tänkte nog att jag skulle köpa något i klädväg, finns så mycket gulligt och dessutom så växer den lilla damen så det knakar!Förstår att det är svårt när det redan finns saker från syskonen, men en bitring är ju aldrig fel.
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Önskar att jag hade en sådan i källaren - då hade inte mitt hus behövt fyllas med ytterligare en sak... Men tack för tipset.
  8. 4
    Önskar att jag hade en sådan i källaren - då hade inte mitt hus behövt fyllas med ytterligare en sak... Men tack för tipset.
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    Jo jag tror nog att någon önskning måste bli kläder. Där har vi faktiskt rensat en hel del sedan trean. Bra idé.
    Får nog också ta och surfa runt lite och skapa mig ett behov. :-)
  10. 5
    Jo jag tror nog att någon önskning måste bli kläder. Där har vi faktiskt rensat en hel del sedan trean. Bra idé.
    Får nog också ta och surfa runt lite och skapa mig ett behov. :-)
  11. Medlem sedan
    Jun 2011
    #6
    Våran oktoberbebis önskar sig babysim av farmor, presentkort på IKEA för att kunna köpa en byrå av morfar och en "Mitt första år- bok" av mormor.
    kanske nått som passar. Bitring (eller "sophie the giraff") va ett bra tips. Hon får ju tänder så småningom hon oxå
  12. 6
    Våran oktoberbebis önskar sig babysim av farmor, presentkort på IKEA för att kunna köpa en byrå av morfar och en "Mitt första år- bok" av mormor.
    kanske nått som passar. Bitring (eller "sophie the giraff") va ett bra tips. Hon får ju tänder så småningom hon oxå
  13. Medlem sedan
    Sep 2009
    #7
    Jag kostade på mig en lite finare min första bok. Köpte den här och den tycker jag var jättefin! http://www.bokia.se/search/?q=boken+...Fc5YmAodyFDQ9Q
  14. 7
    Jag kostade på mig en lite finare min första bok. Köpte den här och den tycker jag var jättefin! http://www.bokia.se/search/?q=boken+...Fc5YmAodyFDQ9Q
  15. Medlem sedan
    Jun 2011
    #8
    vilken bok menar du? kommer bara till första sidan med min första bok.
  16. 8
    vilken bok menar du? kommer bara till första sidan med min första bok.

Liknande trådar

  1. Julklappstips till
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-02, 00:07
  2. Julklappstips till 08a bor
    By Sharingan in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 19:18
  3. julklappstips till tonårskille
    By vill överraska in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-24, 21:32
  4. Julklappstips till....
    By Carola-72 in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 19:54
  5. Julklappstips till föräldrarna!!!!
    By Mamma Mia in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 21:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar