Då försöker vi igen!!!
_1208 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2011
    #1

    Då försöker vi igen!!!

    Hej skulle nämligen vara med i juni gruppen men fick missfall i v 9.. men kroppen verkade hämta sig på en gång så vi försökte och i går plussade jag.. har inte ens haft någon mens i mellan vilket endel säger att man ska ha.. men vi kände oss redo så nu blev det så och jag är jätte glad!!! Men det kommer att vara nervöst nu i några veckor .är i v 6 och har datum 2 augusti.
    Vi har två killar sen förut födda 05&07 så vi önskade oss en liten trea så jag hoppas innerligt att vi får följas åt
  2. 1
    Då försöker vi igen!!! Hej skulle nämligen vara med i juni gruppen men fick missfall i v 9.. men kroppen verkade hämta sig på en gång så vi försökte och i går plussade jag.. har inte ens haft någon mens i mellan vilket endel säger att man ska ha.. men vi kände oss redo så nu blev det så och jag är jätte glad!!! Men det kommer att vara nervöst nu i några veckor .är i v 6 och har datum 2 augusti.
    Vi har två killar sen förut födda 05&07 så vi önskade oss en liten trea så jag hoppas innerligt att vi får följas åt
  3. Z
    #2
    Grattis och välkommen!!! Jag väntar också nr 3! Hoppas du kan slappna av lite iaf och att vi får följas åt.
  4. 2
    Grattis och välkommen!!! Jag väntar också nr 3! Hoppas du kan slappna av lite iaf och att vi får följas åt.
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Tittar in från junigruppen! Grattis att ni lyckats så fort igen och jag hoppas det går hela vägen för er denna gång!
  6. 3
    Tittar in från junigruppen! Grattis att ni lyckats så fort igen och jag hoppas det går hela vägen för er denna gång!
  7. Tidigt..
    #4
    Välkommen Väntar också nr3! Dock ej "planerat" alls, så jag har lite svårt att känna total glädje än.. Lång historia vi kan ta en annan dag! Oroar mig för vad omgivningen kommer tycka om fröet vill stanna :S
  8. 4
    Välkommen Väntar också nr3! Dock ej "planerat" alls, så jag har lite svårt att känna total glädje än.. Lång historia vi kan ta en annan dag! Oroar mig för vad omgivningen kommer tycka om fröet vill stanna :S
  9. Medlem sedan
    Oct 2010
    #5
    Grattis!!
  10. 5
    Grattis!!
  11. Medlem sedan
    Mar 2011
    #6
    Stort grattis Vi försöker oxå igen efter missfall. Jag hade det det redan i v 6. Ju längre in man kommer ju tuffare kanske & jobbigare. Önskar er så lycka till. Har 4 aug beräknat som det ser ut här. Man är glad för varje dag som går & ju närmare man kommer 13e veckan. Sköt om er!!! hoppas på att få följas åt
  12. 6
    Stort grattis Vi försöker oxå igen efter missfall. Jag hade det det redan i v 6. Ju längre in man kommer ju tuffare kanske & jobbigare. Önskar er så lycka till. Har 4 aug beräknat som det ser ut här. Man är glad för varje dag som går & ju närmare man kommer 13e veckan. Sköt om er!!! hoppas på att få följas åt

Liknande trådar

  1. Försöker igen
    By tess88 in forum Missfall
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-06, 07:13
  2. försöker igen
    By alfva in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-05-25, 20:18
  3. För oss som försöker igen
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-24, 15:16
  4. Försöker igen!
    By Åsa m Klara in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 22:56
  5. Försöker igen
    By Accept in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-17, 10:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar