OT om aff:s tävlingar.....
_1101 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    OT om aff:s tävlingar.....

    Det är är helt OT

    Jag tävlar i varenda tävling som AFF har här på sajten (och det är många!), och jag har inte vunnit en enda gång
    När jag kollar vilka som vunnit så ser jag aldrig namn jag känner igen, trots att jag hängt här i flera år och läser i mångamånga forum.

    Hur kommer det sig? Diskvalificerar man sig från vinst genom att skriva många inlägg (tänker inte så mkt på mig själv, som andra storskrivare som man aldrig ser i vinstlistorna)? Eller är det så att AFF har mängder av medlemmar som aldrig skriver, att vi som pratar här bara är 5% av medlemmarna, de andra bara läser & tävlar? Då är det ju mer statistiskt sannolikt att de som skriver mycket sällan vinner.

    Helt OT, en fundering med sovande sjukbebis i famnen.....
  2. 1
    OT om aff:s tävlingar..... Det är är helt OT

    Jag tävlar i varenda tävling som AFF har här på sajten (och det är många!), och jag har inte vunnit en enda gång
    När jag kollar vilka som vunnit så ser jag aldrig namn jag känner igen, trots att jag hängt här i flera år och läser i mångamånga forum.

    Hur kommer det sig? Diskvalificerar man sig från vinst genom att skriva många inlägg (tänker inte så mkt på mig själv, som andra storskrivare som man aldrig ser i vinstlistorna)? Eller är det så att AFF har mängder av medlemmar som aldrig skriver, att vi som pratar här bara är 5% av medlemmarna, de andra bara läser & tävlar? Då är det ju mer statistiskt sannolikt att de som skriver mycket sällan vinner.

    Helt OT, en fundering med sovande sjukbebis i famnen.....
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Håller med! Så tycker jag också att det är. Jag tror att många många läser, bara läser.

    Vi som hängt här länge får förfrågningar om att bli värdar ist.
    Hehe.
  4. 2
    Håller med! Så tycker jag också att det är. Jag tror att många många läser, bara läser.

    Vi som hängt här länge får förfrågningar om att bli värdar ist.
    Hehe.
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Jag har också funderat på det där. Jag tävlar och tävlar men vinner ALDRIG. Tycker inte heller att jag känner igen nicken på dom som gör det och då har jag hängt här sen 2000. Men det kanske är så, att det är många som bara läser...och tävlar.
  6. 3
    Jag har också funderat på det där. Jag tävlar och tävlar men vinner ALDRIG. Tycker inte heller att jag känner igen nicken på dom som gör det och då har jag hängt här sen 2000. Men det kanske är så, att det är många som bara läser...och tävlar.
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Ja för någon måste det vara som vinner kan ju inte bara vara hittepånamn eller?
  8. 4
    Ja för någon måste det vara som vinner kan ju inte bara vara hittepånamn eller?
  9. Medlem sedan
    Jun 2008
    #5
    Har också haft mina funderingar...
  10. 5
    Har också haft mina funderingar...

Liknande trådar

  1. Aff-tävlingar?
    By catya in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-10-06, 14:56
  2. Tävlingar
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 19:00
  3. Tävlingar m.m.
    By Mamzing in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 15:54
  4. På tal om tävlingar...
    By Nissa in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 16:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar