Grattis!
_1009 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Grattis!

    Jag vill bara säga grattis till er som fått barn nyligen och till er som väntar nya små bebisar!

    Hinner inte titta in så ofta men idag kom jag på att det kanske var dags.
    Allt bra med er alla?
    Här hemma har Leo drabbats av magsjuka. Stackarn. Nu gråter han när han kräks. Tur att jag hade tvättstugan idag säger jag bara :S kräks överallt!

    Ha det bra.
    Trevlig 2a advent!
  2. 1
    Grattis! Jag vill bara säga grattis till er som fått barn nyligen och till er som väntar nya små bebisar!

    Hinner inte titta in så ofta men idag kom jag på att det kanske var dags.
    Allt bra med er alla?
    Här hemma har Leo drabbats av magsjuka. Stackarn. Nu gråter han när han kräks. Tur att jag hade tvättstugan idag säger jag bara :S kräks överallt!

    Ha det bra.
    Trevlig 2a advent!
  3. Medlem sedan
    Oct 2009
    #2
    Fy vad jobbigt med magsjuka. Peppar, peppar har Bella helt sluppit från det i sitt 15 månader långa liv. Något jag är väldigt glad och lättad över.
    Vi är just nu nere på Teneriffa där vi har härlig sol och värme. Som svensk sommar, precis lagom för barn och inte för varmt och stekande. Men det är tungt för mig. Är här med mina föräldrar men får tyvärr dra tungt lass med båda barnen själv. Får inte den avlastning som jag trodde det skulle bli om man är 3 vuxna och två barn. De sitter mest och tittar på när barnen sliter i varsin arm, gråter, ramlar eller annat medan jag springer runt och nästan slits isär. Jättetråkigt då jag känner att barnen får lida. Jag är deras enda trygghet här lång hemifrån, men jag kan inte vara där precis hela tiden för dem båda två. Längtar faktiskt lite hem, jag som normalt älskar att resa. Ringde hem till sambon och nästan grät. Två dagar senare ringde han och berättat att han bokat biljett och kommer hit ner våran andra vecka. Då grät jag igen.. Då kanske vi äntligen kan njuta lite på riktigt hela familjen.
    Puh nu har jag skrivit av mig lite.
    Sköt om er!
  4. 2
    Fy vad jobbigt med magsjuka. Peppar, peppar har Bella helt sluppit från det i sitt 15 månader långa liv. Något jag är väldigt glad och lättad över.
    Vi är just nu nere på Teneriffa där vi har härlig sol och värme. Som svensk sommar, precis lagom för barn och inte för varmt och stekande. Men det är tungt för mig. Är här med mina föräldrar men får tyvärr dra tungt lass med båda barnen själv. Får inte den avlastning som jag trodde det skulle bli om man är 3 vuxna och två barn. De sitter mest och tittar på när barnen sliter i varsin arm, gråter, ramlar eller annat medan jag springer runt och nästan slits isär. Jättetråkigt då jag känner att barnen får lida. Jag är deras enda trygghet här lång hemifrån, men jag kan inte vara där precis hela tiden för dem båda två. Längtar faktiskt lite hem, jag som normalt älskar att resa. Ringde hem till sambon och nästan grät. Två dagar senare ringde han och berättat att han bokat biljett och kommer hit ner våran andra vecka. Då grät jag igen.. Då kanske vi äntligen kan njuta lite på riktigt hela familjen.
    Puh nu har jag skrivit av mig lite.
    Sköt om er!
  5. jagbarajag
    #3
    Mäh, vad tråkigt det låter!! Eller alltså låter ju kul att få vara utomlands men tråkigt att dina föräldrar inte vill leka med barnen när barnen tydligt vill leka med dem.

    Vilken fin man du har som kommer ner Hoppas att det blir en skön och lugn semester ändå tillslut!

    Kram
  6. 3
    Mäh, vad tråkigt det låter!! Eller alltså låter ju kul att få vara utomlands men tråkigt att dina föräldrar inte vill leka med barnen när barnen tydligt vill leka med dem.

    Vilken fin man du har som kommer ner Hoppas att det blir en skön och lugn semester ändå tillslut!

    Kram

Liknande trådar

  1. GRATTIS GRATTIS till alla
    By Ewa_Olivia03_Oscar05 in forum _0307 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 22:29
  2. tack för alla grattis och grattis
    By molga in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-01, 11:29
  3. Grattis Dina! och grattis Fläkt-Annas L!
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-08, 09:26
  4. Grattis Grattis Alma och Bella!!!
    By Everlonn in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 18:54
  5. Grattis grattis till fodelse-D
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-23, 20:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar