Anonym trådstartare.
_1110 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Anonym trådstartare.

    Väldigt många anonyma trådstarter, tycker jag. Jag förstår om man är anonym om det är ett känsligt ämne, men annars är det lite tråkigt att man inte vet vem som gömmer sig bakom frågan. Nästan så jag blir lite anti att svara såna gånger.
    Mamma till Miranda, Ofelia, Esther och Lovisa.
  2. 1
    Anonym trådstartare. Väldigt många anonyma trådstarter, tycker jag. Jag förstår om man är anonym om det är ett känsligt ämne, men annars är det lite tråkigt att man inte vet vem som gömmer sig bakom frågan. Nästan så jag blir lite anti att svara såna gånger.
  3. Medlem sedan
    Feb 2011
    #2
    Håller med dig. Mycket anonymt på sistone.
    Om man absolut måste vara anonym för att man inte vill att vem som helst ska kunna se så är det bättre att ställa frågan på vår facebook sida där endast vi som är medlemmar kan se.
  4. 2
    Håller med dig. Mycket anonymt på sistone.
    Om man absolut måste vara anonym för att man inte vill att vem som helst ska kunna se så är det bättre att ställa frågan på vår facebook sida där endast vi som är medlemmar kan se.
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Håller med, lite väl många anonyma inlägg...
  6. 3
    Håller med, lite väl många anonyma inlägg...
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Tycker också det är mycket anonymt och jag tycker det är lite märligt att det kommer NU. Vi är ju ganska väl bekanta med varandra vid det här laget annars, och så himla många borde väl inte trillat in såhär på slutet? Ta det inte fel, det är såklart trevligt med flera nya ansikten, men jag blir alltid lite skeptisk när man är anonym faktiskt, förstår inte poängen med det riktigt om det inte är ett superkänsligt ämne.
  8. 4
    Tycker också det är mycket anonymt och jag tycker det är lite märligt att det kommer NU. Vi är ju ganska väl bekanta med varandra vid det här laget annars, och så himla många borde väl inte trillat in såhär på slutet? Ta det inte fel, det är såklart trevligt med flera nya ansikten, men jag blir alltid lite skeptisk när man är anonym faktiskt, förstår inte poängen med det riktigt om det inte är ett superkänsligt ämne.

Liknande trådar

  1. Bakteriefobi-trådstartare!
    By ullet in forum Mammasnack
    Svar: 59
    Senaste inlägg: 2011-04-12, 22:12
  2. Jag är ingen trådstartare
    By -magnolia- in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-14, 20:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar