stickningar i underlivet?
_1206 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2011
    #1

    stickningar i underlivet?

    Hejsan. Jag har en liten kanske konstig fråga för visa
    Men i ca två veckor nu har jag fått stickningar i underlivet.
    Känns väldigt obehagligt och undrade vad det kunde vara. Vad jag läst mig till så kan det vara för livmodern växer eller att bebisen fixerar sig i bäckenet men det sist nämnda kan det absolut inte vara då det inte gör det förrens v 30-35.
    Men är det någin här inne som har någon erfarenhet av det. Eller vet vad det kan bero på?
    Kramar.
  2. 1
    stickningar i underlivet? Hejsan. Jag har en liten kanske konstig fråga för visa
    Men i ca två veckor nu har jag fått stickningar i underlivet.
    Känns väldigt obehagligt och undrade vad det kunde vara. Vad jag läst mig till så kan det vara för livmodern växer eller att bebisen fixerar sig i bäckenet men det sist nämnda kan det absolut inte vara då det inte gör det förrens v 30-35.
    Men är det någin här inne som har någon erfarenhet av det. Eller vet vad det kan bero på?
    Kramar.
  3. Medlem sedan
    Oct 2011
    #2
    Jag hade så förra graviditeten, både tidigt och sent. Lite då och då helt enkelt. Det kunde vara nåt med nerver fick jag berättat för mig.. jag tänkte inte så mycket på det, men det var helt ofarligt iallafall
  4. 2
    Jag hade så förra graviditeten, både tidigt och sent. Lite då och då helt enkelt. Det kunde vara nåt med nerver fick jag berättat för mig.. jag tänkte inte så mycket på det, men det var helt ofarligt iallafall
  5. Medlem sedan
    Oct 2011
    #3
    Okej nej jag tänker inte heller så mycket på det men det är obehagligt och gör ont. Och sen är det bra att veta vad det kan vara eller om någon annan varit med om det
    Man undrar ju vad det kan vara. Tack för svaret
  6. 3
    Okej nej jag tänker inte heller så mycket på det men det är obehagligt och gör ont. Och sen är det bra att veta vad det kan vara eller om någon annan varit med om det
    Man undrar ju vad det kan vara. Tack för svaret
  7. Medlem sedan
    Nov 2011
    #4
    Ja, det kan bero på att livmodern växer. Jag kände också stickningar när jag väntade mitt första barn.
  8. 4
    Ja, det kan bero på att livmodern växer. Jag kände också stickningar när jag väntade mitt första barn.
  9. Medlem sedan
    Mar 1999
    #5
    Jag har exakt likadant, vad bra att du ställde frågan för jag har ingen aning vad det kan vara. På mig strålar det ibland ner ända till insidan av låren.
  10. 5
    Jag har exakt likadant, vad bra att du ställde frågan för jag har ingen aning vad det kan vara. På mig strålar det ibland ner ända till insidan av låren.

Liknande trådar

  1. stickningar i underlivet?
    By sofiea87 in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-10, 15:26
  2. Stickningar
    By idapidan in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-07-17, 20:58
  3. Stickningar?
    By Sticklingen in forum Kropp & hälsa
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 15:52
  4. Stickningar???
    By freiman_82 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-11, 10:16
  5. Stickningar
    By peperomia in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-29, 07:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar