Mini-semester
Vikt
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Mini-semester

    Om nån timme åker vi hela familjen till Rica Talk Hotel, där vi köpt ett "Alfons-paket" och stannar över natten! Det blir en liten minisemester så här innan jul för oss. Hotellet skryter om ett litet Alfons-inspirerat lekland med pyssel, bio, böcker och annat skoj. Vilket förstås lockar en tvåbarnsfamilj!

    Barnen får väl leka först när vi installerat oss på rummet. Sedan äter vi middag och myser på hotellrummet med snacks, film och nya tidningar. På morgonen tänkte jag besöka hotellets gym och sedan avnjuta en frukostbuffé som lär vara mycket bra!

    Vi ses i morgon!
    "Even a man who is pure in heart
    And reads his prayers by night
    May become a wolf when the wolfbane blooms
    And the autumn moon is bright."
  2. 1
    Mini-semester Om nån timme åker vi hela familjen till Rica Talk Hotel, där vi köpt ett "Alfons-paket" och stannar över natten! Det blir en liten minisemester så här innan jul för oss. Hotellet skryter om ett litet Alfons-inspirerat lekland med pyssel, bio, böcker och annat skoj. Vilket förstås lockar en tvåbarnsfamilj!

    Barnen får väl leka först när vi installerat oss på rummet. Sedan äter vi middag och myser på hotellrummet med snacks, film och nya tidningar. På morgonen tänkte jag besöka hotellets gym och sedan avnjuta en frukostbuffé som lär vara mycket bra!

    Vi ses i morgon!
  3. Medlem sedan
    Dec 2010
    #2
    Ha det bra!
  4. 2
    Ha det bra!
  5. Medlem sedan
    Jul 2001
    #3
    Du får rapportera hur det är! Jag har försökt ta mig dit med familjen två somrar i rad, men det har alltid varit fullt de datum jag kan! Jag är lite impad av att de har (åtminstone på sommaren) en "barntender" som fixar barnvänliga drinkar, samt att de har i stort sett bara ekologisk mat! Me like!

    Ha det så bra!
  6. 3
    Du får rapportera hur det är! Jag har försökt ta mig dit med familjen två somrar i rad, men det har alltid varit fullt de datum jag kan! Jag är lite impad av att de har (åtminstone på sommaren) en "barntender" som fixar barnvänliga drinkar, samt att de har i stort sett bara ekologisk mat! Me like!

    Ha det så bra!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Hoppas ni har det trevligt
  8. 4
    Hoppas ni har det trevligt
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Härligt!! Hoppas ni haft det bra
  10. 5
    Härligt!! Hoppas ni haft det bra
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Hoppas ni haft det bra! Förutsättningarna lät toppen i alla fall
  12. 6
    Hoppas ni haft det bra! Förutsättningarna lät toppen i alla fall

Liknande trådar

  1. Mini semester
    By 1a_lusen in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-19, 21:49
  2. Mini-semester...
    By Sase in forum _0807 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-30, 17:37
  3. Mini-semester blev pytte-semester...
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 19:53
  4. Mini semester
    By happy83 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-30, 09:29
  5. mini semester :)
    By Erika.m.3gullungar in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-11, 09:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar