Apropå folk i 1800-tals kläder
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Apropå folk i 1800-tals kläder

    så tror jag inte just den detaljen är något min sexåring skulle gå igång på...

    (Fast i övrigt kan han uppmärksamma både det ena och det andra, fast nästan uteslutande på ett positivt sätt.)

    😜😜😜
  2. 1
    Apropå folk i 1800-tals kläder så tror jag inte just den detaljen är något min sexåring skulle gå igång på...

    (Fast i övrigt kan han uppmärksamma både det ena och det andra, fast nästan uteslutande på ett positivt sätt.)

  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Och nu ser jag ju att han nästa har ett napoleongrepp ju! Det kanske ligger i den manliga genbanken?
  4. 2
    Och nu ser jag ju att han nästa har ett napoleongrepp ju! Det kanske ligger i den manliga genbanken?
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    snygga kläder han har gulleplutten
  6. 3
    snygga kläder han har gulleplutten
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Det tycker han själv i alla fall. Och han skulle nog gärna gå klädd i stormhatt också för den delen.

    Å andra sidan går han lika gärna klädd i rosa och glitter så han är ganska bred.
  8. 4
    Det tycker han själv i alla fall. Och han skulle nog gärna gå klädd i stormhatt också för den delen.

    Å andra sidan går han lika gärna klädd i rosa och glitter så han är ganska bred.
  9. Medlem sedan
    May 2002
    #5

    SNYGG kille! :-))

    Jag tycker det är så coolt med sådana kläder. Han kan skaffa sig samma stil som Charlie Caper!









  10. 5
    SNYGG kille! :-)) Jag tycker det är så coolt med sådana kläder. Han kan skaffa sig samma stil som Charlie Caper!









  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Åååååh, fining!
  12. 6
    Åååååh, fining!
  13. Medlem sedan
    Aug 2000
    #7
    Oh, aj lajk!!! Jag gillar ju att klä upp mig i kappa och snoffsisnoffs tilltalas absolut av välklädda ( i min mening) män. Min son är iofs rätt ombytlig.
  14. 7
    Oh, aj lajk!!! Jag gillar ju att klä upp mig i kappa och snoffsisnoffs tilltalas absolut av välklädda ( i min mening) män. Min son är iofs rätt ombytlig.
  15. Medlem sedan
    Aug 2000
    #8
    Det är ju kul med kläder.
  16. 8
    Det är ju kul med kläder.
  17. Medlem sedan
    Jan 2001
    #9
    va fint klädd han är! jag gillar stilen
  18. 9
    va fint klädd han är! jag gillar stilen
  19. Medlem sedan
    Aug 2000
    #10
    Tack. Jag gillar också den stilen, liksom många andra stilar. Mångfald is da shit!
  20. 10
    Tack. Jag gillar också den stilen, liksom många andra stilar. Mångfald is da shit!
  21. Medlem sedan
    Nov 2003
    #11

    vet du....

    ...din son är ngt av de gulligaste jag träffat ville jag bara passa på att säga...
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  22. 11
    vet du.... ...din son är ngt av de gulligaste jag träffat ville jag bara passa på att säga...
  23. Medlem sedan
    Nov 2003
    #12

    sådär klär sig en vän till dottern...

    ...äppelknyckarbyxor med harlekinrutiga knästrumpor till det & så... han är gruvligt fin!!! Ordet gruvligt var träffrätt där, eller hur!
    "I don't necessarily agree with everything I say"
    //Marshall McLuhan

    "vilken tur att jag finns - jag som har så roligt"
    //systerdottern 4 år
  24. 12
    sådär klär sig en vän till dottern... ...äppelknyckarbyxor med harlekinrutiga knästrumpor till det & så... han är gruvligt fin!!! Ordet gruvligt var träffrätt där, eller hur!
  25. Medlem sedan
    Aug 2000
    #13
    Puss, puss, puss påräj. Åh vad jag saknar våra dejter...
  26. 13
    Puss, puss, puss påräj. Åh vad jag saknar våra dejter...
  27. ÅJ67 m 3 kidz
    #14
    Han är en sköning, lite blyg den gången vi träffades men inte särskilt konstigt med tanke på alla konstiga tanter som var med .
  28. 14
    Han är en sköning, lite blyg den gången vi träffades men inte särskilt konstigt med tanke på alla konstiga tanter som var med .
  29. Medlem sedan
    Aug 2000
    #15
    Han är ofta lite blyg, åtminstone i början. Det är rätt praktiskt eftersom det innebär att man lätt kan ta med honom i alla möjliga sammanhang.
  30. 15
    Han är ofta lite blyg, åtminstone i början. Det är rätt praktiskt eftersom det innebär att man lätt kan ta med honom i alla möjliga sammanhang.
  31. Medlem sedan
    Jan 2001
    #16
    Såå fint! Verkligen! Tror ni jag kan få på min trettonåring något liknande?
    Svaret är, inte en chans... Jag är glad om jag får på honom jacka utomhus. Och faktiskt, när vi var på professorsinstallation fick jag honom att ta på sig snyggbyxor, sommarskjorta och snyggtröja. (Skjortan var hans egen, resten var mina kläder... fast i herr-aktiga snitt.)
  32. 16
    Såå fint! Verkligen! Tror ni jag kan få på min trettonåring något liknande?
    Svaret är, inte en chans... Jag är glad om jag får på honom jacka utomhus. Och faktiskt, när vi var på professorsinstallation fick jag honom att ta på sig snyggbyxor, sommarskjorta och snyggtröja. (Skjortan var hans egen, resten var mina kläder... fast i herr-aktiga snitt.)
  33. Medlem sedan
    Aug 2000
    #17
    Tss, trettonåringar är luriga. Bra jobbat där, både att få på snygg kläder och dessutom kläder som tillhörde mamsen. Rätt cool trettonåring låter det som.
  34. 17
    Tss, trettonåringar är luriga. Bra jobbat där, både att få på snygg kläder och dessutom kläder som tillhörde mamsen. Rätt cool trettonåring låter det som.

Liknande trådar

  1. 60-tals kläder
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-03-08, 17:04
  2. 90 tals kläder??
    By victoria75 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-31, 18:27
  3. 90-tals kläder???
    By _Ingela_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 58
    Senaste inlägg: 2008-08-22, 21:13
  4. Hilfe bitte - 60-tals kläder
    By Angeliqua in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-19, 19:40
  5. 70-tals kläder
    By Elsa in forum Feminism & jämställdhet
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 19:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar