Det blev en...
_1112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Det blev en...

    ...liten tjej som kom till oss sen i torsdags natt. När väl värkarna tätnade gick det fort, vi kom in till förlossningen strax efter 21 och klockan 22.49 är hon född.
    Nu är vi hemma sen igår eftermiddag och njuter av det lilla underverket. De två storebröderna är väldigt glada och nyfikna med :-)
  2. 1
    Det blev en... ...liten tjej som kom till oss sen i torsdags natt. När väl värkarna tätnade gick det fort, vi kom in till förlossningen strax efter 21 och klockan 22.49 är hon född.
    Nu är vi hemma sen igår eftermiddag och njuter av det lilla underverket. De två storebröderna är väldigt glada och nyfikna med :-)
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Graaaaaaaaattis, men guuuud vad alla får barn! Jag vill oxå!! Kram till er och härligt med en snabb förlossning!
  4. 2
    Graaaaaaaaattis, men guuuud vad alla får barn! Jag vill oxå!! Kram till er och härligt med en snabb förlossning!
  5. Medlem sedan
    May 2011
    #3
    Grattis till lilltjejen! En snabb förlossning till ser jag, hoppas det inte är slut på såna när det blir min tur
  6. 3
    Grattis till lilltjejen! En snabb förlossning till ser jag, hoppas det inte är slut på såna när det blir min tur

Liknande trådar

  1. BM blev gyn som blev Akuten...tummar?!
    By tingla_bu in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-05-28, 07:37
  2. Varför blev ni det ni blev?
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2010-01-16, 19:52
  3. Shopping blev fika blev middag
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-03, 01:29
  4. Det blev ingen trea, det blev mf
    By anonymt namn in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 15:59
  5. Hur blev det så här?
    By Fågelfri in forum Kärlek & relationer
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 23:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar