One-piecens vara eller ikke vara?
Ordet är fritt
  1. alle
    #1

    One-piecens vara eller ikke vara?

    One piece har uppenbarligen promotats hårt i nåt år eller så. Men har ni en one piece, eller känner ni någon annan vuxen som faktiskt har en!?
  2. 1
    One-piecens vara eller ikke vara? One piece har uppenbarligen promotats hårt i nåt år eller så. Men har ni en one piece, eller känner ni någon annan vuxen som faktiskt har en!?
  3. Medlem sedan
    May 2009
    #2
    Nej jag har ingen och jag känner ingen vuxen som har en heller. Hu! Min kusin kan kanske möjligen ha en
  4. 2
    Nej jag har ingen och jag känner ingen vuxen som har en heller. Hu! Min kusin kan kanske möjligen ha en
  5. alle
    #3
    En jävla tur för henne att blod är tjockare än vatten. Eller det är det kanske inte, om man tänker jättenoga på det.
  6. 3
    En jävla tur för henne att blod är tjockare än vatten. Eller det är det kanske inte, om man tänker jättenoga på det.
  7. Medlem sedan
    May 2009
    #4
    Eller hur det nu var... *trött*
  8. 4
    Eller hur det nu var... *trött*
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Äger verkligen ingen själv, men känner flera som gör det. Och jag säger detta: först gå rman runt i sparkdräkten hemma. När man gjort det ett tag hämtar man posten i den. Och efter det har man helt gått över alla gränser och börjar storhandla på maxi i den, tomtar runt på stan som en stor jädrans teletubbie och dricker kaffe hemma hos moster astrid i den.
    Styggelse! säger jag att det är. Fast det ser väldigt bekvämt ut.
  10. 5
    Äger verkligen ingen själv, men känner flera som gör det. Och jag säger detta: först gå rman runt i sparkdräkten hemma. När man gjort det ett tag hämtar man posten i den. Och efter det har man helt gått över alla gränser och börjar storhandla på maxi i den, tomtar runt på stan som en stor jädrans teletubbie och dricker kaffe hemma hos moster astrid i den.
    Styggelse! säger jag att det är. Fast det ser väldigt bekvämt ut.
  11. alle
    #6
    Ja precis så är det! Och det är knappt värt att garva åt dem, för man fattar ju hur himla bekvämt det måste vara att inte ens skämmas för dem. Men jag har aldrig irl sett en vuxen i den-men de måste ju finnas nånstans alla dessa som köper dem...?
  12. 6
    Ja precis så är det! Och det är knappt värt att garva åt dem, för man fattar ju hur himla bekvämt det måste vara att inte ens skämmas för dem. Men jag har aldrig irl sett en vuxen i den-men de måste ju finnas nånstans alla dessa som köper dem...?
  13. Medlem sedan
    Dec 1997
    #7
    Vi har såna hela familjen De vill säga 2 vuxna som använder dom flitigt hemma å i husbilen å 2 barn som har dom där dom befiner sig hemma skolan hoss vänner osv
  14. 7
    Vi har såna hela familjen De vill säga 2 vuxna som använder dom flitigt hemma å i husbilen å 2 barn som har dom där dom befiner sig hemma skolan hoss vänner osv
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    Så fula att klockorna stannar, kan möjligtvis vara ok på barnen MEN ändå har jag införskaffat en (och jag vet många vuxna som springer omkring i såna hemma). Bakgrunden till inköpet var att jag blev så avis på dottern i somras när det var lite halvkyligt om kvällarna och hon kunde dra på sig en sån efter badet. Idén gjorde sig bäst i huvudet och min är väl använd ett par ggr. Värst var när jag sprang omkring i den här hemma och sen vägrade öppna när det ringde på dörren pga klädseln. Nej, de är riktigt riktigt fula och bör användas i mörka rum!
  16. 8
    Så fula att klockorna stannar, kan möjligtvis vara ok på barnen MEN ändå har jag införskaffat en (och jag vet många vuxna som springer omkring i såna hemma). Bakgrunden till inköpet var att jag blev så avis på dottern i somras när det var lite halvkyligt om kvällarna och hon kunde dra på sig en sån efter badet. Idén gjorde sig bäst i huvudet och min är väl använd ett par ggr. Värst var när jag sprang omkring i den här hemma och sen vägrade öppna när det ringde på dörren pga klädseln. Nej, de är riktigt riktigt fula och bör användas i mörka rum!
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #9
    Den nya husvagnsoutfiten kanske? Wct-dressens ersättare
  18. 9
    Den nya husvagnsoutfiten kanske? Wct-dressens ersättare
  19. Medlem sedan
    Nov 2004
    #10
    Känner två som har en och jag skulle vilja ha en för jag är så himla frusen av mig, men snygg? Njae, men funktionell, ja.
  20. 10
    Känner två som har en och jag skulle vilja ha en för jag är så himla frusen av mig, men snygg? Njae, men funktionell, ja.
  21. Medlem sedan
    Jan 2000
    #11
    Never!! Tycker den är ful, känner ingen heller som äger en.
  22. 11
    Never!! Tycker den är ful, känner ingen heller som äger en.
  23. Medlem sedan
    Jan 2000
    #12
    Hur kan den vara funjtionell när man måste dra ner hela bråten till knäna om man ska på toa???
  24. 12
    Hur kan den vara funjtionell när man måste dra ner hela bråten till knäna om man ska på toa???
  25. Medlem sedan
    Jun 2002
    #13
    En av mina bästa vänner "manlig" har en one-piece som han springer i hemma jämnt. Har ingen själv men skulle vilja ha en.
  26. 13
    En av mina bästa vänner "manlig" har en one-piece som han springer i hemma jämnt. Har ingen själv men skulle vilja ha en.
  27. Medlem sedan
    May 2004
    #14

    Aldrig i helvete...

    att jag skulle köpa mig en sådan, näääver. Snacka om att jag skulle se ut som en vuxenbebis, skulle bara fattas en blöja med som pricken över i:et

    Jag känner ingen som har en sådan, har bara sett en och annan i affären.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  28. 14
    Aldrig i helvete... att jag skulle köpa mig en sådan, näääver. Snacka om att jag skulle se ut som en vuxenbebis, skulle bara fattas en blöja med som pricken över i:et

    Jag känner ingen som har en sådan, har bara sett en och annan i affären.
  29. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #15
    Ingen som har erkänt det öppet i varje fall
    Det är det fulaste klädesplagget som uppfunnits sedan foppatofflan. Sparkdräkt för vuxna *ryser*
  30. 15
    Ingen som har erkänt det öppet i varje fall
    Det är det fulaste klädesplagget som uppfunnits sedan foppatofflan. Sparkdräkt för vuxna *ryser*
  31. Medlem sedan
    Aug 1999
    #16
    hehe... ja jag har faktiskt en och den är förbannat skön men jag kommer inte att gå utanför hemmets väggar med den på!! neverever..

    Känner en annan vuxen också som har en.
  32. 16
    hehe... ja jag har faktiskt en och den är förbannat skön men jag kommer inte att gå utanför hemmets väggar med den på!! neverever..

    Känner en annan vuxen också som har en.
  33. Medlem sedan
    Oct 2000
    #17
    Inte jag men jag har sett en av barnens klasskamraters mamma i en...
  34. 17
    Inte jag men jag har sett en av barnens klasskamraters mamma i en...
  35. Medlem sedan
    Jun 2003
    #18
    nej nej jag hade "mysoverall" i plysch på 80-talet när jag växte upp,det räcker

    Tycker det är riktigt fult,kommer inte att köpa nån.

    Inte ens till barnen om det inte absolut tjatar och vill ha .

    Känner nog ingen,vuxen som har nån,men har sett nån på stan.Har sett några barn ha på fritids och senast på restaurang på kryssningen,näää jag tycker det är myskläder som borde mysas med hemma .
  36. 18
    nej nej jag hade "mysoverall" i plysch på 80-talet när jag växte upp,det räcker

    Tycker det är riktigt fult,kommer inte att köpa nån.

    Inte ens till barnen om det inte absolut tjatar och vill ha .

    Känner nog ingen,vuxen som har nån,men har sett nån på stan.Har sett några barn ha på fritids och senast på restaurang på kryssningen,näää jag tycker det är myskläder som borde mysas med hemma .
  37. Medlem sedan
    Nov 2004
    #19
    För man slipper frysa den andra tiden?
  38. 19
    För man slipper frysa den andra tiden?
  39. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #20
    Åh dessa fula mysoveraller, de kom redan under 70-talet och hade en klasskompis som hade den i skolan.
  40. 20
    Åh dessa fula mysoveraller, de kom redan under 70-talet och hade en klasskompis som hade den i skolan.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. 20-lappens vara eller icke vara
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-03-11, 13:23
  2. Träningens vara eller icke vara
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-24, 14:30
  3. Lucias vara eller inte vara...
    By 1Michelin1 in forum Småbarn
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2008-11-16, 23:08
  4. Kuddens vara eller icke vara?!
    By MESS in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 09:46
  5. Presentkalenders vara eller inte vara
    By MAJa in forum Hem & fritid
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 11:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar