God jul till er alla!
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    God jul till er alla!

    Hoppas att ni har en underbar, lugn och mysig jul! Julafton firade vi här hemma med min mamma + sambo samt min gamla mormor. Lugnt och skönt. Vi drack glögg, åt god mat och bara myste.

    Hugo älskar granen, kan stå hur länge som helst och pilla med en kula eller smällkaramell. Igår sprang han omkring här hemma i tomtedräkt och luva, på ett strålande humör hela dagen! Favoritklappen var en bil som han kan sitta på och köra runt samt ett paket batterier som han bar runt på hela kvällen...

    God fortsättning från oss i Småland!
  2. 1
    God jul till er alla! Hoppas att ni har en underbar, lugn och mysig jul! Julafton firade vi här hemma med min mamma + sambo samt min gamla mormor. Lugnt och skönt. Vi drack glögg, åt god mat och bara myste.

    Hugo älskar granen, kan stå hur länge som helst och pilla med en kula eller smällkaramell. Igår sprang han omkring här hemma i tomtedräkt och luva, på ett strålande humör hela dagen! Favoritklappen var en bil som han kan sitta på och köra runt samt ett paket batterier som han bar runt på hela kvällen...

    God fortsättning från oss i Småland!
  3. Medlem sedan
    Oct 2010
    #2
    God jul på er också. Vi hade en toppen dag igår (julafton) min mamma pappa syrra hennes man och min svärmor med sin man var här lilla Marcus sprang omkring och öppnade paket i omgångar han började klockan 14 var klar 21 ca. Han öppnade 1 paket och då var han tvungen att leka med den saken någon timme innan han tog nästan. Favoriten var nog bil garage från fisher price och sen fick han 2 stekpannor med mat av sin moster.
  4. 2
    God jul på er också. Vi hade en toppen dag igår (julafton) min mamma pappa syrra hennes man och min svärmor med sin man var här lilla Marcus sprang omkring och öppnade paket i omgångar han började klockan 14 var klar 21 ca. Han öppnade 1 paket och då var han tvungen att leka med den saken någon timme innan han tog nästan. Favoriten var nog bil garage från fisher price och sen fick han 2 stekpannor med mat av sin moster.
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    God Jul till alla barn och mammor! Vi firade med sambons släkt i år (varannat år) och eftersom vi var 25 personer varav 8 barn var det en rätt livad tillställning Runa kröp upp och ner för deras trappa (så det var ett väldans jagande ) och storasyster såg vi knappt röken av. Väldigt kul har vi haft, men nu är det skönt att vara hemma igen.
  6. 3
    God Jul till alla barn och mammor! Vi firade med sambons släkt i år (varannat år) och eftersom vi var 25 personer varav 8 barn var det en rätt livad tillställning Runa kröp upp och ner för deras trappa (så det var ett väldans jagande ) och storasyster såg vi knappt röken av. Väldigt kul har vi haft, men nu är det skönt att vara hemma igen.
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    God fortsättning!
    Vi har haft en bra jul. Vi var hos min yngre bror som bla har en son som är jämngammal med Joel och de två har faktiskt lekt en hel del.
    Det märks att Joel har syskon som är närmare i ålder för han är fräckare än sin kusin och går och rycker saker ur händerna på honom. Men när vi ber honom lämna tillbaka så gör han det utan att knota.

    Enda smolket i glädjebägaren var att storebror var sjuk på julaftonen med feber och huvudvärk. Men han piggnade på sig till julklappsutdelningen och sen var det full fart fram till läggdags.
  8. 4
    God fortsättning!
    Vi har haft en bra jul. Vi var hos min yngre bror som bla har en son som är jämngammal med Joel och de två har faktiskt lekt en hel del.
    Det märks att Joel har syskon som är närmare i ålder för han är fräckare än sin kusin och går och rycker saker ur händerna på honom. Men när vi ber honom lämna tillbaka så gör han det utan att knota.

    Enda smolket i glädjebägaren var att storebror var sjuk på julaftonen med feber och huvudvärk. Men han piggnade på sig till julklappsutdelningen och sen var det full fart fram till läggdags.

Liknande trådar

  1. svar till alla om choklad till hund
    By Valerina in forum Hem & fritid
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 09:14
  2. TT hälsar till alla mest till Ninas
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 09:07
  3. Kramar till alla på alla hjärtans..
    By akkis/trött in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 19:32
  4. kram på alla hjärtans dag till ALLA
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 16:01
  5. Lycka till till alla som åker in idag!!
    By Mari med JIM & E in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 12:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar